Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har andre steder som ikke Bergen har? :hmm:

God kebab blant annet. Kebaben i Bergen kan ikke måles mot kebaben i F.eks Oslo.

Sitert for sannhet. Det var det aller mest skuffende ved å flytte hit. Den beste kebaben jeg har smakt her har vært helt middelmådig.
Lenke til kommentar

Var i Bergen forrige måned for å se på noen sitt barndomshjem som hadde vinduer ut mot Nygaardsparken. Trodde det var fint i Nygaardsparken, men huff for et sted. Det bør man være forsiktig gå gjennom. Det gikk an være i den nedre delen eneste, der gikk det an å sitte.

Lenke til kommentar

Hva har andre steder som ikke Bergen har? :hmm:

God kebab blant annet. Kebaben i Bergen kan ikke måles mot kebaben i F.eks Oslo.
Sitert for sannhet. Det var det aller mest skuffende ved å flytte hit. Den beste kebaben jeg har smakt her har vært helt middelmådig.

Bergens billigste kebab er vel der jeg syns kebaben er best. Men i følge alle andre så er det der man blir syk. Jeg har enda ikke blitt syk. Bank i bordet.

Lenke til kommentar

Var i Bergen forrige måned for å se på noen sitt barndomshjem som hadde vinduer ut mot Nygaardsparken. Trodde det var fint i Nygaardsparken, men huff for et sted. Det bør man være forsiktig gå gjennom. Det gikk an være i den nedre delen eneste, der gikk det an å sitte.

Har ofte tuslet gjennom nygårsparken på nattestid uten å oppleve noe særlig ubehagelig. Bortsett fra å måtte ringe ambulansen en gang grunnet overdose. Men vi har jo hatt en voldtektsbølge på nygårdshøyden så det kan være litt skummelt å gå der alene. Så ikke vær dum, gå sammen med flere.

Lenke til kommentar

Har spist Kebab en eneste gang som jeg kommer på. Det var i Oslo, og da jeg skulle spise den kom noen som sa de hadde Aids og ville har penger og forstyrret meg midt i spisingen. Det er det jeg forbinder med Kebab og har ikke spist det siden.

Lenke til kommentar

Biffkebab ... mmmmm

Mitt eneste problem med babb er det at jeg ikke blir mett av de.

På ene sjappa her i Oslo har de liten - medium - stor - ekstra stor og super størrelse på kebaben, super versjonen blir man mett av.
Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...