Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, alt går med tvang, men det betyr ikke at det passer der du prøver å tvinge det inn. Om det i det hele tatt krever tvang for å plugges inn, så passer det mest sannsynlig ikke der og da er det ikke noen vits å prøve. Med mindre du vil ødelegge for moro skyld da. :p

Lenke til kommentar

Joda, alt går med tvang, men det betyr ikke at det passer der du prøver å tvinge det inn. Om det i det hele tatt krever tvang for å plugges inn, så passer det mest sannsynlig ikke der og da er det ikke noen vits å prøve. Med mindre du vil ødelegge for moro skyld da. :p

Alt må prøves. Ser jo ikke at det ikke går før man har prøvd

Lenke til kommentar

Åååh. Game of Thrones. Det er bra det.

Skal begynne se den jeg. Prøvde en gang før, mens skjønte ingenting. Men etter at jeg fikk omfattende forklaring i serietråden skjønte jeg det.

Jeg ser det for andre gang nå og det er mye lettere å registrere detaljer og mindre fremtredende karakterer.

Det er ett veldig stort univers med veldig mange viktige karakterer og stedsnavn som gjør at det blir vanskelig å henge med i svingene.

Men det er veldig forseggjort og jeg elsker måten alt henger sammen nå. Jeg har flere av bøkene også, men har bestemt meg for å vente med å lese til serien er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Barbert meg, og fant en barberkrem innerst i skapet som jeg hadde glemt at jeg hadde. Jeg måtte rett og slett slutte å bruke den fordi det ble plagsomt med alle damene som fulgte etter meg overalt.

Argh, hater når det skjer. Måtte bare slutte å bruke en parfyme selv. Damene stod på trappa mi å hyla hele døgnet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg ser det for andre gang nå og det er mye lettere å registrere detaljer og mindre fremtredende karakterer.

Det er ett veldig stort univers med veldig mange viktige karakterer og stedsnavn som gjør at det blir vanskelig å henge med i svingene.

Men det er veldig forseggjort og jeg elsker måten alt henger sammen nå. Jeg har flere av bøkene også, men har bestemt meg for å vente med å lese til serien er ferdig.

Jeg så første sesongen før jeg leste første bok, men leste alle bøkene ferdig før jeg fortsatte på sesong to og resten av serien. Jeg fikk enormt mye mer ut av serien etter å ha lest bøkene først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...