Coa Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Du kan ikke ha alkohol i hus uten å drikke det. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Drikk begge, på en gang! EDIT: DO IT FAGET! Endret 23. mai 2014 av HansiBanzi 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/fikk-ny-nese-midt-i-panna/a/10143880/ Han har en liten sau på hodet. Hvorfor akkurat pannen, og hvorfor akkurat i den vinkelen? Hadde det ikke vært kulere med noe symmetrisk? Nei nå begynte jeg å stusse altså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fy faen så irriterende det er å sitte å wanke, og plutselig er karen ferdig (X-Art). Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fy faen så irriterende det er å sitte å wanke, og plutselig er karen ferdig (X-Art).Hahah! Du får gjøre deg ferdig du og da! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fy faen så irriterende det er å sitte å wanke, og plutselig er karen ferdig (X-Art). Du har vel spolefunksjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 15 år siden i dag , siste episode...... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Eg har blitt hekta på Tyr.. Så va gjør dere oppe så tidlig en lørdag? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg ligger i senga og utsetter å stå opp. Det er så koselig her inne nå, med fullt sollys og fuglekvitter og lyden av vinden som suser. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Apropos sex; hva slags tannkrem bruker dere?Jeg bruker Sensodyne. Har prøvd mange forskjellige tannkremer gjennom tidene og den er den eneste som har holdt ord (beskytter mot ising). Endret 24. mai 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Deilig å være oppe ved nitida, traske tur med bikkja i finvære og ferdigmekke rundstykker innen kl 10. Da er resten av helga 100% Eivind-tid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Deadringer, misunner deg. Hadde jeg hatt hund, hadde jeg vært oppe for lenge siden. Jeg her egentlig ikke noe særlig grunn til å stå opp tidlig, selv om jeg liker det. Blir bare til at jeg sitter i leiligheten og funderer på hva jeg skal gjøre på, da jeg ikke har venner her lenger eller liker å være ute alene. Som regel ender det med at jeg ser serie i flere timer i strekk og da kan jeg like godt ligge i senga. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Har lyst å prøve ett av spilla jeg fikk i bursdagsgave men her er så masse duppedingser og ledninger at jeg tør rett og slett ikke å risikerer å ødelegge noe som ikke er mitt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Åh.. ikke bra det Therrawhyn, men forstår det godt. Har ofte hatt det sånn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Deadringer, misunner deg. Hadde jeg hatt hund, hadde jeg vært oppe for lenge siden. Jeg her egentlig ikke noe særlig grunn til å stå opp tidlig, selv om jeg liker det. Blir bare til at jeg sitter i leiligheten og funderer på hva jeg skal gjøre på, da jeg ikke har venner her lenger eller liker å være ute alene. Som regel ender det med at jeg ser serie i flere timer i strekk og da kan jeg like godt ligge i senga. Å måtte opp om morran er en av fordelene/ulempene ved å ha bikkje. Jeg er egentlig ikke noe A-menneske i det heletatt, men arbeidsuka var ganske intens, så jeg la meg tidlig i går. Men satan så godt det er å våkne tidlig OG uthvilt. Pleier å være en sjeldenhet. Nå gjenstår bare å få samla no kule folk og tatt noen øl langs drammenselva et sted. Det blir bra! edit: Skal sies at jeg har hatt mine dager hvor jeg har pløyd gjennom en haug med serier fra senga selv. Jeg har hatt mange slike dager. De er egentlig ikke så gæli om seriene er gode. Endret 24. mai 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Skrevet under jobbkontrakt, CL-finale, nysingel og lørdag. It's gonna be a night to remember! 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Deadringer, misunner deg. Hadde jeg hatt hund, hadde jeg vært oppe for lenge siden. Jeg her egentlig ikke noe særlig grunn til å stå opp tidlig, selv om jeg liker det. Blir bare til at jeg sitter i leiligheten og funderer på hva jeg skal gjøre på, da jeg ikke har venner her lenger eller liker å være ute alene. Som regel ender det med at jeg ser serie i flere timer i strekk og da kan jeg like godt ligge i senga.Å måtte opp om morran er en av fordelene/ulempene ved å ha bikkje. Jeg er egentlig ikke noe A-menneske i det heletatt, men arbeidsuka var ganske intens, så jeg la meg tidlig i går. Men satan så godt det er å våkne tidlig OG uthvilt. Pleier å være en sjeldenhet. Nå gjenstår bare å få samla no kule folk og tatt noen øl langs drammenselva et sted. Det blir bra! Må stå opp pga bikkja? What is this nonsense? De dagene jeg står opp tidlig orker faen meg ikke bikkja og titte på hodet en gang og spør "faen står du opp så tidlig for?" Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Bikkja til modern blir fra seg om det sitter folk oppe etter 2330 og selv om fadern går i fjøset 0600 står ikke hunden opp før nærmere 0900. Titter bare dumt opp på fyren som klyver natta før ni-timen i P1. Makan til latskabb tror jeg du må lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Therawyn, hva med å ta deg en joggetur? Det er utrolig deilig på morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg