Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper flere barn kan lese her. Her hvor man gjerne står fram med bilder og litt av hvert. Skal ikke si mer..

Jeg må nok roe meg ned litt ifg. PR-duden min. Om Vær-Sjur skal bli et verdensomspennende varemerke, må jeg kun skrive og gjøre ting Vær-Sjur kan stå for, og kun være Vær-Sjur på nett og ikke noen andre.

Skjønt, tror likevel ikke at jeg kommer til å bytte avatar og visningsnavn med det første.

Penisvennene og Hjem og Familie hånd i hånd..

De1CShS.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

På et julebord med jobben fikk vi utlevert barter til kostymet vårt. En kollega klipte det til en hitler. God stemning.

Hvorfor sier alltid folk "Hitler-bart" og ikke "Chaplin-bart"?

Av samme grunn til at swastikaer og lignende kors alltid blir sett på som et nazitegn, til tross for at det var et populært religiøst tegn lenge før nazistene.

Jeg husker så mye pes jeg fikk da jeg var inne i min hinduistiske periode på barneskolen og tegna swastika på penalet. Nytta ikke å forklare læreren eller klassekameratene eller inspektøren eller noe at jeg følte en hinduistisk tilbøyelighet etter å ha lest noen historier i et Bamse-blad. Ah, andre klasse. Det er nesten så jeg savner deg.

Apropos sex; hva slags tannkrem bruker dere?

I mangel av Aquafresh bruker jeg Clinomyn, men den dagen Aquafresh er å finne i norske butikker igjen, skifter jeg.

Begynte med Clinomyn da jeg røyka og snuste, og den smaker ikke godt akkurat, men den er bedre enn de andre alternativene, så jeg har holdt meg til den.

Lenke til kommentar

Det er det selvfølgelig ikke

Da er det selvfølgelig greit.

Jeg brukte forøvrig å gå rundt i en morgenkåpe jeg "arvet" av en eks den tiden jeg bodde i kollektiv, etter gjentatte klager på at jeg hadde for lite klær på meg under frokosten o.l.

Lenke til kommentar

Bådekåpe og slik er en gammel slager:

ptg02140734.jpg

Jeg får bestandig et bilde av Hefner på netthinna bare av å høre ordet. Ikke at det er noe galt i det.

Det var det håndtverker'n jeg hadde før sa til meg også.

"Nå ser du ut som'en Hefner, Ciklide! Kom å sett deg på fanget mitt da, så koser vi litt! Rawr!"

Lenke til kommentar

Damer i bathrobe: yay or nay?

Jeg har bathrobe på meg nå fordi det er digg og jeg ikke skal ha på meg mer klær i dag uansett.

Det er selvfølgelig innafor. Herregud, hva annet skal folk klage på? :p
Det er jo litt Harry? Men den er komfortabel, og den lukter godt siden jeg alltid bruker den når jeg er nydusja. Den lukter sånn søtlig parfyme.
Lenke til kommentar

Det er jo litt Harry? Men den er komfortabel, og den lukter godt siden jeg alltid bruker den når jeg er nydusja. Den lukter sånn søtlig parfyme.

Er ikke "Harry" et annet ord for "folkelig"? Brukes nesten som det.

Selv bruker jeg ikke badekåpe, da jeg syns det er ubehagelig. Eller rettere sagt, etter en dusj er jeg så varm at jeg helst går naken. Og det er jeg strengt talt ellers også. Men bruk det om du ønsker. Bruk Onepiece også om du ønsker. Bare ikke gå ut med den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...