Snurreleif Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Og Mussolini? Eller var det han andre? Det er en vanlig missoppfatning at Mussolini var den som fikk togene til å gå i rute. Det stemmer ikke helt. Etter første verdenskrig sto det veldig dårlig til med togtilbudet i Italia. Det var sjeldent i rute. Etter noen år bedret dette seg, men etter at Mussolini overtok sank faktisk punktligheten igjen.http://europeanhistory.about.com/od/historicalmyths/a/Did-Mussolini-Get-The-Trains-Running-On-Time.htm Ja da var det han andre! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Mer ordspill? Jeg er så glad Internett eksisterer. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det var Chaplin som hadde barten, Hitler adopterte den fra Chaplin.Barten var vel strengt tatt "in" sånn generelt back in tha days. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Det var Chaplin som hadde barten, Hitler adopterte den fra Chaplin. Rollefiguren til Chaplin hadde bart, ikke Chaplin selv! Endret 23. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Og SÅ fort kan en diskusjon gå fra puling til Hitler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er så glad Internett eksisterer.Jeg også. Det er en gullgruve. Og SÅ fort kan en diskusjon gå fra puling til Hitler.Nå er jo det kjent at kvinner faller for seriemordere og lignende psykopater, så distansen mellom hitler og sex er overraskende kort. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Er akkurat ferdig med Østfront-podcasten til Dan Carlin. Dæven, steike. Hitler var en sprø fyr. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Apropos sex; hva slags tannkrem bruker dere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Apropos sex; hva slags tannkrem bruker dere?Det første jeg finner på hylla i butikken. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvem hadde ikke pult Hitler om muligheten var der? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ulike typer hilsener er ganske artige... det første en tenker er nazi-hilsenen. Den er... rar. Det er ikke sååå lett, det mååå være sånn snei med håndleddet... Men også de i transportbransjen har en egen hilsen. Det er litt sånn på siden, en liten veiv ut til siden. Sannsynligvis finnes det hundrevis av forskjellige hilsener - men de er for de innvidde. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvem hadde ikke pult Hitler om muligheten var der?Jeg vet ikke jeg ass.. Den barten er dealbreaker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Ulike typer hilsener er ganske artige... det første en tenker er nazi-hilsenen. Den er... rar. Det er ikke sååå lett, det mååå være sånn snei med håndleddet... Men også de i transportbransjen har en egen hilsen. Det er litt sånn på siden, en liten veiv ut til siden. Sannsynligvis finnes det hundrevis av forskjellige hilsener - men de er for de innvidde. Nazi-hilsenen er visst en variant av en meget gammel hilsen, som originalt var for å vise andre at en ikke holdt våpen. Håndflaten var originalt opp, ikke ned. Endret 23. mai 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Nazi-hilsenen er visst en variant av en meget gammel hilsen, som originalt var for å vise andre at en holdt våpen. Håndflaten var originalt opp, ikke ned. Fett. Hva men veit på dette forumet... hehe. Men kom ikke som noen overraskelse... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Dere kan lese mer om opprinnelsen og sånt her. Ganske interessant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Skulle noen møte meg IRL og konfrontere meg med et innlegg jeg har skrevet, vil jeg forsvare/forklare innlegget. Men det er meg. Hva andre gjør, er deres problem. Jeg gidder veldig sjeldent å forklare meg. Jeg hadde vel skreket "POCKEDUST!" og kastet sand i øya på vedkommende, også forsvinne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Nazi-hilsenen er visst en variant av en meget gammel hilsen, som originalt var for å vise andre at en holdt våpen. Håndflaten var originalt opp, ikke ned. Fett. Hva men veit på dette forumet... hehe. Men kom ikke som noen overraskelse... Hardcore history is your friend. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hvem hadde ikke pult Hitler om muligheten var der?Jeg vet ikke jeg ass.. Den barten er dealbreaker. Kunne sikkert fått han til å barbere den vekk. Kan jo ikke a så lang tid å gro tilbake? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan jo ikke a så lang tid å gro tilbake? Tja, Hitler var ikke noen Harald Hårfagre, da. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/Bellamy_salute Nå kom jeg til å tenke på American History X, med den konserten... hvor de hopper i takt med musikken mens de gjør nazi-hilsen... rart jeg ikke fant den på YouTube, for den er litt morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg