medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Kan også nevnes at andre barn plukker opp det foreldrene deres sier om foreldrene dine, enten det er fakta eller bygdeslarv og fort kan finne på å si de samme tingene til deg i klasserommet. Det er heller ikke kjempemoro:P Endret 23. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jippi, det er "helg"!! På tide å drikke seg full og sovne foran PCen med ei hånd i buksa, for så å stå opp relativt sent og stikke på jobb i morgen!Jobber du alltid på Lørdager? kan du ikke ha "hjemmekontor"? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Var ikke det jeg tenkte på. Bare ment som en liten påminnelse. tenk om et nabobar, et slektning barn e.l. som kjenner igjen noen? Men hvis de ikke bryr seg, så ok med meg.Har faktisk spurt jobben om de syns det er greit om jeg står frem med fullt navn på internett og sier meningen min. De brydde seg ikke særlig. Og siden jeg ikke bryr meg særlig om anonymitet, så står jeg frem med fullt navn. Skulle noen møte meg IRL og konfrontere meg med et innlegg jeg har skrevet, vil jeg forsvare/forklare innlegget. Men det er meg. Hva andre gjør, er deres problem. Her på forumet ser jeg stadigvekk eksempler på fallacy fallacy. Noen ganger også fallacy fallacy fallacy.Det er jævlig irriterende at "internett" nylig har funnet ut dette med fallacies, og spytter ut fallacy ditt og fallacy datt i enhver debatt. Ja, folk generelt burde blitt bedre til å debatere/argumentere, men det hjelper iallefall ikke å sitere fallacy-listen til wikipedia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :ODu er på Internett. Alle utsagn kan føre til en lengre debatt. Og før eller siden blandes Hitler inn. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :ONyt pulingen. Du fortjener det. Du er sikkert en god mor også. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jippi, det er "helg"!! På tide å drikke seg full og sovne foran PCen med ei hånd i buksa, for så å stå opp relativt sent og stikke på jobb i morgen!Jobber du alltid på Lørdager? kan du ikke ha "hjemmekontor"? Han har jo det. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :ODu er på Internett. Alle utsagn kan føre til en lengre debatt. Og før eller siden blandes Hitler inn. Hitler holdt på sånn! Og han ABB! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hitler holdt på sånn! Og han ABB!Hvis du puler så vinner terroristene! Tenk på barna! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :ODu er på Internett. Alle utsagn kan føre til en lengre debatt. Og før eller siden blandes Hitler inn.Nå ødela du debatten ved å refere til "Hitler-loven" og derfor skal du skallebankes. Har satt Anfall på saken, men det virket som om hun gledet seg litt VEL mye til avstraffingen. Endret 23. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det er jævlig irriterende at "internett" nylig har funnet ut dette med fallacies, og spytter ut fallacy ditt og fallacy datt i enhver debatt.Mye bedre å la konklusjonen være uavhengig av premisset, hva? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg trenger enda mer rock i livet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) e: Lars har rett, men antar det ikke hjelper så mye så lenge han har sitert det som egentlig sto her. Oh well. Jeg skal kose meg med Mogwai og Sigur Rós denne helgen. Slenger inn litt Air også. Fransk elektronika slår sjelden feil. Endret 23. mai 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hitler holdt på sånn! Og han ABB!Hvis du puler så vinner terroristene!Tenk på barna! Asså, TENK på barna! Jeg snakker av egen erfaring og av han guttungen til tidligere klassevenninne. Ser mye av meg selv i han. Jeg er uendelig taknemlig for at jeg har hatt en så stabil og psykisk sterk mor som jeg har hatt. Håper å bli sånn som henne om jeg får unger selv:) Sier ikke "NO SEX FOR U" hvis man får barn. Men sett ikke egen lykke først hele tiden. Barna skal vokse opp hos foreldrene, ikke besteforeldrene. Og man skal ikke fly på fylla og ha jevne ONS og fylleflørter når man er blitt forelder. Det er en av mange ting man må si ifra seg når man velger å få barn. Man kan ikke få i pose å sekk. Barn er ikke dumme, og "skadene" kan dukke opp først etter mange år:) Just my 5 cents Endret 23. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Eple? Nie?Å nevne navn er egentlig unødvendig. Så lenge man ikke navngir personer så blir det ikke "uthenging". Jeg trenger enda mer rock i livet mitt. Jeg veit ikke om det er mulig. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jippi, det er "helg"!! På tide å drikke seg full og sovne foran PCen med ei hånd i buksa, for så å stå opp relativt sent og stikke på jobb i morgen!Jobber du alltid på Lørdager? kan du ikke ha "hjemmekontor"? Nei, ganske sjelden egentlig, men nå er det ting som haster. Blir nok en blanding av hjemme- og hverdagskontor i morgen. Han har jo det. Du lovte å ikke si noe! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg trenger enda mer rock i livet mitt. Det ordna seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Bruker radio-funksjonen til Spotify. Får bare låter jeg liker. Endret 23. mai 2014 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Okay. Jeg sa bare at jeg skulle pule. Ikke min feil om dere er misunnelig :ODu er på Internett. Alle utsagn kan føre til en lengre debatt. Og før eller siden blandes Hitler inn. Diskuter i vei. Jeg sitter på toget og kjeder meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jippi, det er "helg"!! På tide å drikke seg full og sovne foran PCen med ei hånd i buksa, for så å stå opp relativt sent og stikke på jobb i morgen!Jobber du alltid på Lørdager? kan du ikke ha "hjemmekontor"? Nei, ganske sjelden egentlig, men nå er det ting som haster. Blir nok en blanding av hjemme- og hverdagskontor i morgen. Han har jo det. Du lovte å ikke si noe! Og du lovte at du var proff, så vi er egentlig kvitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg