Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg skal ha sex i kveld. Kanskje. Om jeg vil.

Det er fredag. Det er ett slags modus som slår om bak i hodet mitt da. Heljakosmodus! Og jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg har avsluttet "flingen" jeg har hatt med en fyr en tid nå...

Men what the hell.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Det er fredag. Det er ett slags modus som slår om bak i hodet mitt da. Heiljakosmodus! Og jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg har avsluttet "flingen" jeg har hatt med en fyr en tid nå...

Men what the hell.

Her er løsningen på alle dine problemer:

http://www.ebay.com/itm/Hitachi-Magic-Wand-Massager-New-in-Box-Steal-it-/161315172194?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258f222f62

Du kommer ikke til å forlate senga før du må på jobb på mandag.

Lenke til kommentar

Det er fredag. Det er ett slags modus som slår om bak i hodet mitt da. Heiljakosmodus! Og jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg har avsluttet "flingen" jeg har hatt med en fyr en tid nå...

Men what the hell.

Her er løsningen på alle dine problemer:

http://www.ebay.com/itm/Hitachi-Magic-Wand-Massager-New-in-Box-Steal-it-/161315172194?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258f222f62

Du kommer ikke til å forlate senga før du må på jobb på mandag.

Hahahahahah! Du kan gå god for denne altså?:D

Jeg tørr ikke! Hva om hun sier nei?:o

Jeg tror ikke hu kommer til å hate deg. Men du kan jo begynne du da. Send henne et par skitne bilder så får du henne sikkert på glid.

Jeg skal dusje om to. Hun kan få noen da.

Lenke til kommentar

Hahahahahah! Du kan gå god for denne altså? :D

Den gir god effekt. Men noen synes den er litt for kraftig.

ALDRI prøvd slike, men jeg husker hu ene i den Trekantserien til NRK kunne gå god for den.

Forøvrig ser det ut til at man kan gjøre en bedre deal på Ebay enn på Kondomeriet. Der er det uforskammet dyrt.

Lenke til kommentar

ALDRI prøvd slike, men jeg husker hu ene i den Trekantserien til NRK kunne gå god for den.

Forøvrig ser det ut til at man kan gjøre en bedre deal på Ebay enn på Kondomeriet. Der er det uforskammet dyrt.

Den på Kondomeriet er Euro-versjonen. Ikke kjøp den. Billigere komponenter og mye dyrere. Ulempen med originalen er at du må ha overgang til US-stikkkontakt, men det får du for under hundrelappen. Inkludert frakt kom den jeg kjøpte til Anfall på under 200 kroner. Med overgangen kom den på under 300.
Lenke til kommentar

Den på Kondomeriet er Euro-versjonen. Ikke kjøp den. Billigere komponenter og mye dyrere. Ulempen med originalen er at du må ha overgang til US-stikkkontakt, men det får du for under hundrelappen. Inkludert frakt kom den jeg kjøpte til Anfall på under 200 kroner. Med overgangen kom den på under 300.

Den saken der ligger ikke i postkassa mi før om fjorten dager om jeg bestiller den ikveld, så jeg får bruke det jeg har eller finne meg en ny hunky håndtverker.

Life is tough. Det er gøy å være singel, men savner å ha en samboer jeg kan hoppe på akkurat når jeg føler for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...