Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man ikke bryr seg om overvåkning av seg selv så bør man fortsatt bry seg om det prinsipielt.

Enig. Å la stat/regjering/randomfolk frata oss retten på privatliv er feil på alle vis. At det ikke er totalt opprør borti statene forstår jeg ikke.

Eneste viset det er ok at Erna leser mailen min, er om jeg får lese hennes.

 

edit:

tiårets første doble! :w00t:

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Hvis dere skulle spist en av egne kroppsdeler, hva ville dere spist?

 

 

Jeg tror jeg hadde røkt og saltet ræva mi. Var en som sa en gang at den var til å spise opp.

Måtte vel blitt bogen det da.. Saftig og fint, og kunne kokt litt kraft på beinet etterpå. Sikkert mulig å trene opp muskelen igjen og, om jeg ikke tar beinet.. :)

Lenke til kommentar

Elsker å snappe kuken min. Mmmh, kuk.

 

KUK KUK KUK!

Kuk er løsningen som blir kvitt andre kuker har jeg funnet ut. Det var en kollega av bestekompisen min som hele tiden sendte nakensnaps hvor han inviterte meg inn i dusjen og kompisen min tok tlf min, gikk inn på badet, fotograferte luren sin og sendte i retur til denne kollegaen.

Lenke til kommentar

Dette er viktigere for meg:

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/--freste-spyttet-ropte-heil-hitler/8447379.html

 

En full passasjer lagde kvalme allerede fra før flyet tok av.

– Det første han gjorde var å rope ut at han skulle stoppe lakseoppdrett i Tysfjorden, sier Martinussen til Fremover.

Herlige nord-norge.

 

"Frank Andreassen ved operasjonssentralen hos Midtre Hålogaland politidistrikt bekrefter at den berusede passasjeren, en mann i 70-årene fra Vestlandet, ble tatt hånd om av politiet."

 

OMG, det der høres nøyaktig ut som en jeg kjenner. Håper ikke det er han, huff.

 

Lenke til kommentar

 

Får trusler på snapchat. :(

Hva, må du vise deg i BH du da? Jeg får alltid streng beskjed om å sende nakenbilder. Haha. Blocked-lista er lang som ett vondt år nå. Frister mest å slette hele kontoen og lage ny.

 

 

Sykt godt å ha tatt helg. Jeg har hatt ekstremt vondt i viljen min i hele dag.

Må jo det ellers slettet jo han meg. Så jeg gjorde det og nå er vi bestevenner. Alt for å ikke miste snapvenner. Ikke sant??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tar sjekketriks fra denne røveren neste gang jeg drar på byen.

Me2! Vi kan gjøre det sammen!

 

 

Må jo det ellers slettet jo han meg. Så jeg gjorde det og nå er vi bestevenner. Alt for å ikke miste snapvenner. Ikke sant??

Jepp. Alt. ALT! (Hører du Ciklide?!)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...