Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiste bjerkviking i fjor sommer. Syns de var bedre for 10-15 år siden. Den jeg fikk var bare litt slapp med lite dressing og tørr bacon. Da er Arilds Grill i Narvik bedre faktisk,

Det er leenge siden jeg har vært på Arilds.

 

Tror jeg bare stoppa der siden jeg var sulten. Greier desverre ikke huske hvordan det smaker.

 

Setter det på bucketlista mi.

 

Det er helt jævelig. Jeg reagerer med å bli helt slapp som gele i kroppen og forsøker å "renne bort" i mellom hendenes deres. Jeg tror det er en slags forsvarsmekanisme ala å spille død.

Bruk vold.

Lenke til kommentar

 

Det er like greit, for Alexander (25) er både kvalm og inspirert av Hannibalserien med Mads Mikkelsen..

 

Hadde tatt en god munnfull av Datasmurf om jeg hadde muligheten.

 

 

Da er rydde/vaske-lista startet på Spotify. Nå skal jeg brygge meg litt kruttsterk presskaffe så jeg blir effektiv.

 

edit: Lycantrophe hadde ikke likt musikklista mi.

Liker Lycos musikken til noen av oss her inne? Kanskje om vi hadde hørt mer på Bach o.l., men ellers er jeg skeptisk. Ser ikke for meg at han setter seg ned og nyter Rush, Sigur Rós eller Children and Corpse Playing in the Streets akkurat.

 

Ja, har vært på div konserter og festivaler sammen med Lyc tidligere.

Lenke til kommentar

 

Jeg spiste bjerkviking i fjor sommer. Syns de var bedre for 10-15 år siden. Den jeg fikk var bare litt slapp med lite dressing og tørr bacon. Da er Arilds Grill i Narvik bedre faktisk,

Det er leenge siden jeg har vært på Arilds.

 

Tror jeg bare stoppa der siden jeg var sulten. Greier desverre ikke huske hvordan det smaker.

 

Setter det på bucketlista mi.

 

 

De har en ganske stor som heter Hardhausen. Men den vanlige cheeseburgeren er også veldig bra. Pluss milkshaken er standard når jeg er innom Narvik. Drar ofte ned dit bare for å ta en milkshake mens man er ute og går.

Lenke til kommentar

 

Hvis dere skulle spist en av egne kroppsdeler, hva ville dere spist?

Hadde kutta av et par tær og sylta de. Er sikkert som syltelabber (som jeg aldri har smakt) og tærne tror jeg er det som hadde gjort minst om jeg mangla.
Tja svært mange får store problemer med å gå etter at tær amputeres. De er der av en grunn og er viktige for balansen.

 

Men igjen ville nok jeg fått trøbbel med å sitte om jeg skrellet av meg ræva også.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...