Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett etter at jeg hadde spist lunch, ble jeg inviert på lunchbuffet fordi det er så mange som slutter. Stappet meg på foccacia med eggerøre og spekeskinke. Har så vidt begynt å fordøye det før jeg blir dratt med ned igjen og så å si tvunget til å spise kake. Som disponenten sa da han klappet meg på magen: "Du ser ut som en mann som ikke har fått nok kake, Sjur." Og så ble det et stykke ostekake og et stykke lukket valnøtt. Selv om jeg er glad i marsipankake kunne jeg ha klart meg uten sistnevnte. Kommer til å klø på tunga av mandlene og valnøttene resten av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hater å flytte! Hater det så intenst! Lagt ut møbler på Finn og vasket. Blæh. Nå må jeg snakke med folk og ha folk hjemme hos meg som inspiserer og pruter! Faen angrer. Skulle bare brent hele skiten. Bål er mye morsommere.

Og det verste er faen meg at de som skal flytte inn sa de ønsket å kjøpe flere av møblene, men så ringer de etter kontrakten er skrevet under og sier de ikke trenger noe likevel. God.

Lenke til kommentar

Da er rydde/vaske-lista startet på Spotify. Nå skal jeg brygge meg litt kruttsterk presskaffe så jeg blir effektiv.

 

edit: Lycantrophe hadde ikke likt musikklista mi.

Liker Lycos musikken til noen av oss her inne? Kanskje om vi hadde hørt mer på Bach o.l., men ellers er jeg skeptisk. Ser ikke for meg at han setter seg ned og nyter Rush, Sigur Rós eller Children and Corpse Playing in the Streets akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Idag fikk jeg høre at jeg hadde deilig dialekt. Det må være første gang de 7 åra jeg har bodd i byen at noen har sagt til meg..

Du har jo det. Hadde aldri pult deg i boblebadet hvis ikke!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...