Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er naken nå.

Nå som roomie'n min har flytta ut og jeg bor alene frem til jeg flytter i Juli (og fortsatt bor alene etter det) går jeg naken rundt i leiligheta hele tida. Jeg pakker rundt meg ett håndkle hvis jeg lager meg mat og ikke gidder dra for gardinene bare.

 

Å være naken er så ekstremt undervurdert. Jeg tror jeg er litt nudist.

 

Forøvrig er jeg glad jeg ikke har baller. Mensen, barnefødsler og hva faen alle plagene damer nå enn har any day før klamme sure baller.

Lenke til kommentar

På denne måten vil folk se at de færreste har "drømmekroppen" og mye av hatet til egen kropp vil forsvinne.

Kvinner ser sine egne lår annerledes enn andres lår. På TV hadde de stilt opp kvinner i alle lårstørrelser fra thunder thighs til stankelbein og så skulle deltageren stille seg i mellom de to som lignet mest på seg selv.

 

Det ble HELT feil! Kvinnene valgte alltid å stille seg ved siden av kvinner med mye tykkere lår.

Lenke til kommentar

 

På denne måten vil folk se at de færreste har "drømmekroppen" og mye av hatet til egen kropp vil forsvinne.

Kvinner ser sine egne lår annerledes enn andres lår. På TV hadde de stilt opp kvinner i alle lårstørrelser fra thunder thighs til stankelbein og så skulle deltageren stille seg i mellom de to som lignet mest på seg selv.

 

Det ble HELT feil! Kvinnene valgte alltid å stille seg ved siden av kvinner med mye tykkere lår.

 

Kvinner er håpløse.

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan man si nei til et slikt tilbud.

Jeg vet du innerst inne har lyst til å drikke med meg, Lycos. Så lærer du meg å kjenne utenfor internett og det å se meg blant publikum på en Seigmen-konsert.

Er rimelig sikker på at Hans, Tore, Andreas og Olav ville ha takket ja.

 

Jeg tror lyc hadde vært den ultimate drikkekompis.
Lenke til kommentar

Jeg og en kollega har snakket mye om at det burde innføres en dag hvor alle komme på jobb nakne, og generelt være nakne hele dagen ellers.

 

På denne måten vil folk se at de færreste har "drømmekroppen" og mye av hatet til egen kropp vil forsvinne.

 

... Mener vi.

 

Hm. Greit for meg. Hvor skal jeg gå da? Biblioteket? Badehallen? Nei, ikke badehallen, det er ikke økonomisk i denne sammenhengen. Tror jeg velger treningssenteret gitt.

Lenke til kommentar

Jeg tror lyc hadde vært den ultimate drikkekompis.

Det tror jeg og.

 

Jeg vet du innerst inne har lyst til å drikke med meg, Lycos.

Det hadde blitt en særdeles vakker selvmordsroman. Du hadde sikkert skrevet om den på bloggen din.

Så lærer du meg å kjenne utenfor internett og det å se meg blant publikum på en Seigmen-konsert.

I... have no response to that.

 

Er rimelig sikker på at Hans, Tore, Andreas og Olav ville ha takket ja.

Er dette et tilbud til Hans, Tore, Andreas og/eller Olav? Kan ta det videre.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...