Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg BH-en og bytte til pysj. Det er en befrielse menn aldri kommer til å forstå.

Menn som har brukt stramme truser på et eller annet tidspunkt kan nok relatere.

Tror du meg ikke kan du stikke to små klementiner og en asparges (ikke alle er like heldige) nedi trusa di for et sosialt eksperiment.

Boxer, tidenes oppfinnelse.

Edit:

Lars og Cato har det verre dog, for å oppnå den effekten må du ha en blåhval og to høyballer nedi der.

Hvis jeg skal utføre det eksperimentet, så må du gå med to epler (eller meloner, gjør det som føles naturlig) i en trang sportsbh en varm sommerdag. Jeg forventer en utfyllende rapport til i morgen. Lars og Cato har bare et luksusproblem.

I dag har jeg smurt inn en halvnaken jente med håndsåpe.

Lenke til kommentar

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg BH-en og bytte til pysj. Det er en befrielse menn aldri kommer til å forstå.

Menn som har brukt stramme truser på et eller annet tidspunkt kan nok relatere.

Tror du meg ikke kan du stikke to små klementiner og en asparges (ikke alle er like heldige) nedi trusa di for et sosialt eksperiment.

Boxer, tidenes oppfinnelse.

Edit:

Lars og Cato har det verre dog, for å oppnå den effekten må du ha en blåhval og to høyballer nedi der.

Hvis jeg skal utføre det eksperimentet, så må du gå med to epler (eller meloner, gjør det som føles naturlig) i en trang sportsbh en varm sommerdag. Jeg forventer en utfyllende rapport til i morgen. Lars og Cato har bare et luksusproblem.

I dag har jeg smurt inn en halvnaken jente med håndsåpe.

Svette pupper foretrekkes over svett pung og sårt skritt, any day of the week.

Så vet vi det.

Edit:

Og vondt i ryggen har jeg hele tiden uansett.

Inb4 graviditet og mensen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Svett pung og sårt skritt er faen meg det verste som finnes. Testet ut silkeboxer som var så på moten i mine yngre dager, og det er det verste dritet jeg har brukt. Var i Oslo med noen kamerater, drakk og og herja, og når vi gikk hjem til han ene på natta var jeg så sår og jævlig at det så ut som om jeg hadde blitt rævkjørt til de grader når jeg gikk. Buuuh!

Lenke til kommentar

Svett pung og sårt skritt er faen meg det verste som finnes. Testet ut silkeboxer som var så på moten i mine yngre dager, og det er det verste dritet jeg har brukt. Var i Oslo med noen kamerater, drakk og og herja, og når vi gikk hjem til han ene på natta var jeg så sår og jævlig at det så ut som om jeg hadde blitt rævkjørt til de grader når jeg gikk. Buuuh!

Silkebokser er like jævlig som truse, fakta.

Måten det bare klistrer seg til låret, skrittet og hva ellers måtte befinne seg i området er helt pyton!

Hjalp ikke at det så ut som om man hadde stappa en fallskjerm nedi buksa om man satt feil heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...