Espen pai Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Han er ein solbrun gut med sosse-stil, og er 15 år. Hans (OMG HAWTE) syster bur i Brasil no, og heiter Hanna, eller noko slikt. Halvlangt hår, og svær munn. han er ikke fra holmekollen vell? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 "Whats up gangsters?" *sagt i en "han-nerden-i-Superbad-stemme"* Hei hei hvordan står det til på jar? Ja... Der ryker det forsøket på å være anonym. Takk for den. -_- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ingen som sier "hei" til meg, og ingen som sier "hade" til meg. *emocut* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Aces *veive ivrig til i frykt for å ikke bli sett* Hei Smurf^^ Åssn hengern? Hei Kexxy! Du er sexxy Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Han er ein solbrun gut med sosse-stil, og er 15 år. Hans (OMG HAWTE) syster bur i Brasil no, og heiter Hanna, eller noko slikt. Halvlangt hår, og svær munn. han er ikke fra holmekollen vell? Født i Trondheim, oppvaksen i Oslo, og bur i Arendal no. Veit ikkje kor i Oslo. Han har flytta tusen gonger, så kan hende han har budd på Holmenkollen, men hugsar han har budd på Nesodden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja... Der ryker det forsøket på å være anonym. Takk for den. -_- unnskyld da... var ikke meningen Født i Trondheim, oppvaksen i Oslo, og bur i Arendal no. Veit ikkje kor i Oslo. Han har flytta tusen gonger, så kan hende han har budd på Holmenkollen, men hugsar han har budd på Nesodden. bodde han hos faren i Oslo, men ble "forvist" til Arendal etter en episode? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan går det med Nora forresten? Tok hun det bra at Nora er død? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan går det med Nora forresten? Tok hun det bra at Nora er død?hun ble litt deprimert... men tror det går bra med ho men er jo selvfølgelig vanskelig og komme seg etter ett slikt tap da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Født i Trondheim, oppvaksen i Oslo, og bur i Arendal no. Veit ikkje kor i Oslo. Han har flytta tusen gonger, så kan hende han har budd på Holmenkollen, men hugsar han har budd på Nesodden. bodde han hos faren i Oslo, men ble "forvist" til Arendal etter en episode? Ikkje det eg veit. Familien bur saman lykkelege, heile gjengen. På lørdag kjørte eg forresten forbi der han mannen hadde drepen ein anna mann, og tatt ham med heim for å ha i skapet. I Arendal, altså. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei Kexxy! Du er sexxy det vet jeg. =) Men takk alike vel. =D leggetid! Natta! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikkje det eg veit. Familien bur saman lykkelege, heile gjengen. På lørdag kjørte eg forresten forbi der han mannen hadde drepen ein anna mann, og tatt ham med heim for å ha i skapet. I Arendal, altså. da vet jeg ikke helt hvem det er tror jeg siste jeg lurer på er om han muligens har hatt kyssesyka nettop? det er btw rett ved fengselet her oppe det.... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikkje det eg veit. Familien bur saman lykkelege, heile gjengen. På lørdag kjørte eg forresten forbi der han mannen hadde drepen ein anna mann, og tatt ham med heim for å ha i skapet. I Arendal, altså. da vet jeg ikke helt hvem det er tror jeg siste jeg lurer på er om han muligens har hatt kyssesyka nettop? det er btw rett ved fengselet her oppe det.... Mogeleg, men det får vere det same. Kanskje han veit kven du er. Veit du kven Skog-brødrane er, kanskje? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Mogeleg, men det får vere det same. Kanskje han veit kven du er. Veit du kven Skog-brødrane er, kanskje? det gjør jeg ikke... men skal undersøke litt på jobben i morgen... finner sikkert ut hvem det er Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Mogeleg, men det får vere det same. Kanskje han veit kven du er. Veit du kven Skog-brødrane er, kanskje? det gjør jeg ikke... men skal undersøke litt på jobben i morgen... finner sikkert ut hvem det er Han er ikkje ein av Skog-brødrane, altså. Om du finner ut kven han er, hadde det vore like kult som gult. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Må si det er utrolig hvor mye man kan finne ut om en person, bare ved å lese noen sider i DNFK ^^ Ble utrolig nysgjerrig på hvem denne karen Underpants snakker om, er =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Omfg. Ubeskyttet trådløst nett <3 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Lett å komme på beskyttet da. Endret 30. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Må si det er utrolig hvor mye man kan finne ut om en person, bare ved å lese noen sider i DNFK ^^ Ble utrolig nysgjerrig på hvem denne karen Underpants snakker om, er =D Eg kan seie ifrå til deg viss det visar seg at han er homofil. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Lett å komme på beskyttet da. Det ække lov, daaaaaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg