Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Etter å ha jobbet som stuepike i julebordsesongen på ett hotell har jeg full forståelse for at han ikke vil tørke opp griseriet etter andre beboere. At "Det er jobben hans" blir også helt bak mål.

 

Spyr du i gangen så vasker du opp etter deg. Akkurat som du gjør hvis du spyr inne i leiligheta di. Spyr du på trappa henter du en bøtte vann og slår det vekk. Det er oppkast! Det er grisete, kan være smittefarlig og det lukter helt jævelig.

At du er full er ingen unnskyldning.

lulz :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er nord-Norges beste hamburger, en klassiker de bar solgt på Minigrillen i Bjerkvik siden 90 tallet. folk reiser milevis bare for å smake den burgeren. Kanskje enda tidligere også, for jeg syns jeg husker den alltid har vært der.

 

Det ligger midt i et kryss der alle kjører forbi mot Narvik eller nordover,så det er nesten naturlig å stoppe der og ta seg en burger på veien. Når jeg var liten kjørte mamma og pappa noen ganger dit bare for å spise. Vi bodde bare 40 minutter fra da, og hadde hytte halvveis,

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg nevnte jeg har strixe intimsoner på jobb. Har en radius på 40 cm før det blir for nært. Så nå skal alle drive å klemme meg å ta på meg fordi de synes det er så gøy å se hvor ukomfortabel jeg blir.

De unnskylder seg med at de "jobber med problemet mitt"

 

Jeg hopper omtrent hvis noen kommer borti meg, så jeg vet hvordan du har det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...