Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiot, stopp innom burgersjappa på bjerkvik.

Jeg bor her oppe, jeg vet hvor den beste burgeren er.

Også kan du stoppe innom meg, hvis du har tid.

edit: Jeg spør alltid etter en Breivik når jeg kjøper hos de, pinlig.

Smakte min første bjerkviker i fjor. Og jeg lengter tilbake. Nå ble jeg sulten. Takk for den. Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar

Haha, fant ut nettop ut at Luke Skywalker, Han Solo, og Princess Leia spilles av de samme skuespillerne i den nye Star Wars filmen. :D Rått !

Gamlehjem inn space?

Filmen spilles ut 35 år etter Return of the Jedi og Darth Vaders død.

Tipper det er nye yngre helter nå. Men, de er jo fortsatt med da :p Luke er sikkert Jedi Master. Han Solo er sikkert general og Leia en politiker/ambassadør med makt. Ellernoe..

Lenke til kommentar

Vg sjokkerer med sine avsløringer igjen.. Hvis jeg dauer er det bare å plukke ut akkurat det dere trenger. Enten dere vil ha donor eller forske. Døde mennesker, barn inkludert trenger ikke organene sine. De kan heller brukes til å forhindre andre foreldre fra å havne i samme situasjon.

Helt ærlig tror jeg de færreste foreldre i en sorgprossess klarer å ta slike avgjørelser selv når de står midt oppi det. Det hadde nok stort sett sagt nei, og vi hadde ikke lært noe nytt om de forskjellige sykdommene.

Media skal alltid spille på samvittighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg BH-en og bytte til pysj. Det er en befrielse menn aldri kommer til å forstå.

Menn som har brukt stramme truser på et eller annet tidspunkt kan nok relatere.

Tror du meg ikke kan du stikke to små klementiner og en asparges (ikke alle er like heldige) nedi trusa di for et sosialt eksperiment.

Boxer, tidenes oppfinnelse.

Edit:

Lars og Cato har det verre dog, for å oppnå den effekten må du ha en blåhval og to høyballer nedi der.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hvilken side av senga sover dere på? Jeg ligger alltid på venstre side. Om dama skulle lagt på den sida og jeg må ligge på den andre føles det bare feil. Våkner opp på natta og får ikke sove fordi den myke, varme kvinnekroppen jeg vil legge meg inntil er på feil side.

Er du Aune Sand?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er jo umulig å holde styr på sokker. Enkleste er å ha alt i samme farge.

Enig! Sist jeg vasket klær endte jeg opp med 7 ensomme sokker, enda jeg sorterte ut par og kun la i de som hadde en tvilling. Det burde ikke gå an. Det er er tydeligvis sant at sokker blir tatt av en mystisk kraft i vaskemaskinen. Så fra nå av skal jeg kun kjøpe én type sokk, sånn at selv om sokkene forsvinner vil jeg aldri ende opp med to forskjellige mer.
Lenke til kommentar

Løste sokkekrisa rimelig greit første året jeg flytta hjemmefra. Kjøpte 3 10-pack med anonyme sorte, sokker med god passform. Har ei egen lita eske jeg hiver de i etter de er brukt og har en egen skuff for de rene. 60 enkeltsokker. Så mange at jeg kan vaske de uten andre klær og jeg slipper og make de. Gjør ingenting om det blir hull i en, for jeg har en til. Mange nok er slitt så kjøper jeg en ny ti-pack av samme sort. Gull!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilken side av senga sover dere på? Jeg ligger alltid på venstre side. Om dama skulle lagt på den sida og jeg må ligge på den andre føles det bare feil. Våkner opp på natta og får ikke sove fordi den myke, varme kvinnekroppen jeg vil legge meg inntil er på feil side.

Jeg sover vel nærmere den langsida med vegg enn den langsida meg gulv, men vil vel egentlig si at jeg legger meg midt på, men vendt mot langsida med vegg.

Det er jo umulig å holde styr på sokker. Enkleste er å ha alt i samme farge.

Det gjør det virkelig ikke enklere. Forskjellig mønster, tekstur, lengde osv gjør bare at man må bruke enda lenger tid på å finne den matchende sokken. Jeg har nok hvite og svarte sokker med forskjellig lengde, mønster og mykhet (avhengig av bruk) til å vite akkurat det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...