Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg sover i boxer. Aldri skjorte, er klamt nok under dyna som det er synes jeg.

 

Helt commando blir bare rart og det føles skittent..pluss at kølla henger og slenger og det plager meg. Har prøvd noen ganger og har ikke fått sove skikkelig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken side av senga sover dere på? Jeg ligger alltid på venstre side. Om dama skulle lagt på den sida og jeg må ligge på den andre føles det bare feil. Våkner opp på natta og får ikke sove fordi den myke, varme kvinnekroppen jeg vil legge meg inntil er på feil side.

Lenke til kommentar

Hvilken side av senga sover dere på? Jeg ligger alltid på venstre side. Om dama skulle lagt på den sida og jeg må ligge på den andre føles det bare feil. Våkner opp på natta og får ikke sove fordi den myke, varme kvinnekroppen jeg vil legge meg inntil er på feil side.

Den siden som er lengst mot døren. Og hvor du har ryggen til veggen.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen burgertype og foreslår mine egne. Ellers kan du jo ta turen til Narvik, tror det der jeg har smakt den beste burgeren i Norge.

 

 

 

Det har du helt rett i.

 

Jeg tok en roadtrip opp til den burgersjappa du tenker på. Bare for å spise burger der. Kjøpte burger for omtrent 1500 kroner den morgenen. og kjørte hjem på ettermiddagen.

 

Neida. Jeg kom fra Harstad flyplass (evenes) på en mandagskveld og kjørte forbi der. Men det var stengt. Jeg skulle levere en lastebil i Oslo på onsdag morgen. Så jeg sov i bilen til de åpnet. Kjøpte burgere for 1500 kroner. Og kjørte i ett strekk fra Narvik til Oslo. Måtte stoppe 4 ganger utenfor bensinstasjoner å drite langs veien. Men det var verdt det.

 

Mulig jeg skal opp dit igjen i helga eller rett etter. Levere en lastebil der og ta fly hjem. Mulig det blir noen burgere da også gitt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...