Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fantastisk. Sjefene mine trodde ikke at jeg kom på jobb i dag (selv om onsdager er en normal arbeidsdag for meg), så jeg har ingen oppgaver utover mine faste (bildekonkurranse og Vær-Sjur). Får vel skrive en ny bokanmeldelse eller noe slikt. Og i mens kan jeg kose meg med Rush og damp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem betaler for jobben du utfører, Datasmurf? Og hvor lenge vil de fortsette å betale for den? Virker ikke som om arbeidsplassen har et like stort behov for arbeidskraften din hele tiden :hm:

NAV. Avisen er "nødt" til å ha han der for arbeidserfaring selv om de ikke har oppdrag. derfor kan han finne på mye av arbeidsdagen selv.

Lenke til kommentar

98 versionen var hvertfall underholdene, med både humor og div artige ting. Bryr meg lite om hvor feil ift org, proposjoner etc. Det er jo bare fantasi iallefalle :)

 

Bare 3 % Godzilla i den nye?, ja ja det høres stusselig ut. Kommer ikke til å stresse se den.

 

3% Godzilla er hele 3% mer enn i versjonen fra 98, som til tross for navnet ikke har med Godzilla. Skapningen i Godzilla (98) er like mye Godzilla som Superman er Batman. Det er ikke uten grunn at Toho har skiftet navn på monsteret til Zilla. Et meget smart valg av Toho. Monsteret i seg selv et fett nok det, det er jo tross alt er svært monster noe som nesten alltid er dritkult, men det er ikke Godzilla.

Lenke til kommentar

Jeg er nok monstersnobb til å vite at jeg ikke skal se Godzilla anno 2014, og heller kjøpe DVD-ene med den animerte Godzilla-serien laget av Hannah-Barbera og Toho på 70-/80-tallet. Husker den godt fra Cartoon Network og at jeg likte den da. Synet har sannsynligvis ikke endret seg noe særlig, med tanke på at jeg fortsatt digger "Pirates of Black Water".


 

Hvem betaler for jobben du utfører, Datasmurf? Og hvor lenge vil de fortsette å betale for den? Virker ikke som om arbeidsplassen har et like stort behov for arbeidskraften din hele tiden :hm:


NAV. Avisen er "nødt" til å ha han der for arbeidserfaring selv om de ikke har oppdrag. derfor kan han finne på mye av arbeidsdagen selv.

 

 

Mer eller mindre slik, ja. Avisa får vel og merke betalt for å ha meg her, og jeg er nå den mest IT-kyndige på huset, så det kan jo være greit å holde meg rundt her til å gjøre teknisk avanserte ting som å trykke print screen og lime inn i Paint, eller laste opp filmer til nettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ante Valente : Hva kaller man , en flyvende same......skylapp !

 

Jadda , jadda , jadda.......

 

Oluf : Æ huske de gamle Star Vårrs filman , han Lars va så oppslukt i de. Flukten fra Endor va jo en av de , me de små bjørnan......men det æ lure mæst på e når kommer "Oluf , flukten fra Jendor" med "Spilberg" som regissør , nei det hadde vell blitt førr stærk kost førr folk flest tænke æ !

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

Rørleggeren er favoritten ?

Har kun erfaring fra elektriker og snekkere.

 

Du har blitt høvla over av noen snekkere, ja? Ø HØ HØ :fun:

 

Thaisuppe, salat og en brødskive til lunch her. Fin lunch!

 

En soper er en som feier veien eller pipa ;)

 

"Bondebarnet i meg våknet da jeg på felleskjøpet forleden fant dette lekefjøset. https://butikk.felle...at=WEB_smaleker

 

Jeg fikk lyst til å kjøpe det, hente ned de gamle gårdsdyrene mine fra mørkeloftet og line opp å lage utstilling med dem!"

 

Kua mi , jeg takker deg......hvor får man kjøpt mini-kuene ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...