Bytex Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Jepp, tipper han finner dem i mappa "FORUMBABES i TRENINGSTØY *slafsslafs*" på H:-disken sin.Slafsslafs "Boneritis" tenker jeg vi kaller Ciklidemappen!! Bonerrific Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Jepp, tipper han finner dem i mappa "FORUMBABES i TRENINGSTØY *slafsslafs*" på H:-disken sin.Slafsslafs "Boneritis" tenker jeg vi kaller Ciklidemappen!! Bonerrific Orgasmic! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Nå skulle jeg faktisk ønske at jeg hadde en slik mappe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Det er gøy å fylle opp kalenderen med masse skytestevner igjen Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Oh. Jeg føler jeg er noen jeg ikke er. Skal på jobb i morgen. På sykehuset. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Hva var din første kommentar her? Husker ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Oh. Jeg føler jeg er noen jeg ikke er. Skal på jobb i morgen. På sykehuset.Oppfølging av h*n du var med til sykehuset? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Oh. Jeg føler jeg er noen jeg ikke er. Skal på jobb i morgen. På sykehuset.Oppfølging av h*n du var med til sykehuset? Ja. Syns det er litt kjekt med en "ny" arbeidsplass. Og sykehuset kan jo ofte være en spennende plass. Har hatt en del opplæringsvakter der oppe. Men mest på natt. Men er mye spennende som skjer rundt meg da og. Men så har jeg jo så lyst å hjelpe men det kan jeg jo ikke. Haha Endret 20. mai 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 Kom hjem for en time siden. Var å så godzilla! Den var drittbra. Fikk sitte i ro i 5min før eg ble dratt med ut på en kjapp tur. Så nå blir det endelig middag. Har ikke spist siden frokost. Er noe sulten Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2014 EDIT: Hersens forumsmilyer som forandrer f.eks : P (uten mellomrom) til !Det kan du stille inn på alternativer når du poster. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 I natt var første natten på LENGE jeg ikke våknet 3-4 ganger. 6 timer uavbrutt søvn. Deilig. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Kom hjem for en time siden. Var å så godzilla! Den var drittbra. Fikk sitte i ro i 5min før eg ble dratt med ut på en kjapp tur. Så nå blir det endelig middag. Har ikke spist siden frokost. Er noe sulten Du syntes Godzilla var bra?? :\ 90% snakking 3% Godzilla 7% moods eller hva de het. Og da godzilla plutselig spruta flamme da måtte jeg nesten facepalme. Den forrige Godzilla filmen var mye bedre Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 I natt var første natten på LENGE jeg ikke våknet 3-4 ganger. 6 timer uavbrutt søvn. Deilig. Hadde mareritt i natt.. Drømte at jeg pusta inn et spøkelse. Ei jente. Hun prøvde å ta kontroll over kroppen min. Jeg prøvde å holde henne inne uten å la henne ta kontroll. Men, hun forsvant ut sakte mens jeg ikke hadde noe kontroll lenger, hun var fortsatt tilkoblet brystkassen min med en lang tråd fra henne. Jeg prøvde å rope, men det gikk ikke. Jeg tror jeg tenkte at nå dør hun. Og det reagerte hun voldsomt på, så mye at jeg våkna. Ikke koselig å ligge å se i speilet på rommet mitt i halvmørket etterpå... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Og da godzilla plutselig spruta flamme da måtte jeg nesten facepalme. Den forrige Godzilla filmen var mye bedreDet komiske er at den forrige Godzilla-filmen ble totalt slaktet fordi den var så elendig (syns folk), mens den nye er langt bedre og tro til orginalen. Har ikke sett den nye, men tipper jeg får lastet den ned etterhvert. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Og da godzilla plutselig spruta flamme da måtte jeg nesten facepalme. Den forrige Godzilla filmen var mye bedreJeg begynte å le under denne scenen. Det eneste jeg egentlig likte var når Heisenberg og sønn var i den evakuerte bydelen. Jeg er veldig glad i post apocalyptic/abandoned town scenarioer. Men det skal nevnes at det var lovlig mye forfalt på 15 år. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Det komiske er at den forrige Godzilla-filmen ble totalt slaktet fordi den var så elendig (syns folk), mens den nye er langt bedre og tro til orginalen. Har ikke sett den nye, men tipper jeg får lastet den ned etterhvert. Jeg ser ikke helt hva som er komisk. 1998-versjonen var elendig, denne var verre. Jeg forstår ikke engang hvorfor de tok seg bryet med å skaffe skuespillere til denne storyen. De hadde ingen innvirkning på Godzilla/MUTO-greiene, og all snakkingen var totalt uinteressant. Holdt på å sovne gjentatte ganger når jeg så den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Evig fett å få skive fra The Beards med en post-it-lapp hvor det står: "Vær-Sjur! Du skulle ha vært her! -The Beards". 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg har ikke sett den nye rebooten av Godzilla, men den kan garantert ikke måle seg med orginalen (som er en av tidenes horrorfilmer!) og de fleste av 50-, 60- og 70-talls Godzilla. De som er uenige tar feil og fortjener en feit knyttneve i trynet. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) 98 versionen var hvertfall underholdene, med både humor og div artige ting. Bryr meg lite om hvor feil ift org, proposjoner etc. Det er jo bare fantasi iallefalle Bare 3 % Godzilla i den nye?, ja ja det høres stusselig ut. Kommer ikke til å stresse se den. Endret 21. mai 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg