Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Enda værre når det ligger rompelo på bakkanten av dassringen..

 

Eller når mannen før deg tydeligvis ikke har klart å sette seg ned før han tømte ryggen.

 

Vi hadde en merkelig episode der det gjentatte ganger var smurt blod på veggene på en av dametoalettene. Var tydeligvis ei dame som gjorde rare ting når hun hadde mensen. Det ble sendt ut mail til alle på jobb om at slikt ikke var akseptabelt osv.

Aahahahah ææsj! Er ikke så mye sånt på dametoalettet her - thank god! Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Greit" å ha så lite å gjøre at jeg kan dra hjem midt på dagen for å knipse bilder av ei bok. Når de ikke har noen oppgaver til meg, får jeg heller lage mine egne.

Det høres ut som du har verdens kjedeligste jobb.

 

Er det slik at du får gå der, bare for å ha noe å gjøre liksom?:D hahaha har en fyr her på huset som er redusert etter sykdom for noen år tilbake og han bare går rundt og sorterer og rydder i ting

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

 

"Greit" å ha så lite å gjøre at jeg kan dra hjem midt på dagen for å knipse bilder av ei bok. Når de ikke har noen oppgaver til meg, får jeg heller lage mine egne.

Det høres ut som du har verdens kjedeligste jobb.

 

Er det slik at du får gå der, bare for å ha noe å gjøre liksom? :D hahaha har en fyr her på huset som er redusert etter sykdom for noen år tilbake og han bare går rundt og sorterer og rydder i ting

 

 

Av og til er den ganske spennende / interessant, men når det nærmer seg sommer og agurktid, blir det merkbart mindre å gjøre. Særlig når folk går ut i ferie, samt første arbeidsdag etter helligdag. Regner med det er tilbake til at jeg har mer enn tre ting å gjøre på onsdag.

 

Jeg er der for å se hvordan jeg fungerer blant andre mennesker i et arbeidsmiljø, via NAV, så avisa får penger for at jeg går her og stiller spørsmål og snakker om rare ting.

 

Lenke til kommentar

 

Måtte vel til med slagborr for å få høl på deg. Eh. Ja, tror det er ganske mange flere analogier vi kan trekke her.

Skal vi bare stoppe der eller? Før jeg blir ille berørt?

 

Stakkars deg, blir du støtt av noe på internett? :-D

Lenke til kommentar

 

 

 

Måtte vel til med slagborr for å få høl på deg. Eh. Ja, tror det er ganske mange flere analogier vi kan trekke her.

Skal vi bare stoppe der eller? Før jeg blir ille berørt?

Stakkars deg, blir du støtt av noe på internett? :-D
Jeg gråter meg stille i søvn om natten mens jeg fikler med fruktkniven jeg har liggende i nattbordsskuffen.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er jo "stadig vekk" i Langesund så det er kanskje det du har plukka opp

 

Minner meg på at du skylder meg en babb, fordi jeg hadde på min blinkende penis en hel dag
Jeg har en som skylder meg 52 kroner fra ungdomsskolen. Tror sannsynligheten for at du får den babben er like stor som at jeg får de pengene.
Lenke til kommentar

 

 

 

Måtte vel til med slagborr for å få høl på deg. Eh. Ja, tror det er ganske mange flere analogier vi kan trekke her.

Skal vi bare stoppe der eller? Før jeg blir ille berørt?

Stakkars deg, blir du støtt av noe på internett? :-D
Jeg gråter meg stille i søvn om natten mens jeg fikler med fruktkniven jeg har liggende i nattbordsskuffen.

Redd for ville bananer på avveie?

 

....

 

Timeout! Kan ikke henge på diskusjon,no i arbeidstiden, utelukkende styggedom som kommer ut av det.

Lenke til kommentar

Er sinnsykt mye leven på ett asylmottak. Føler meg litt som i en annen verdensdel. Og sinnsykt mange rare lukter. (Mat (håper jeg))

På det stedet jeg begynte i dag er det ca 50% "vanlige fattige" og 50% utenlandske. Men det oppleves som 90% utenlandske pga støynivået deres :p
Lenke til kommentar

 

Er sinnsykt mye leven på ett asylmottak. Føler meg litt som i en annen verdensdel. Og sinnsykt mange rare lukter. (Mat (håper jeg))

På det stedet jeg begynte i dag er det ca 50% "vanlige fattige" og 50% utenlandske. Men det oppleves som 90% utenlandske pga støynivået deres :p

Haha. Ja, de kan det å være høylytt. Nå er det ganske stort her og da. En 10-12 hus. 100 000 unger og folk som snakker men høres ut som de bare kjefter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...