Bruker-343442 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Høres jo ut som en meget vellykket tur til Bergen det da Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Missgamer88: Yeah, fikk gjort masse, annonsert spillet jeg jobber på, fått lokalavisa til å gi meg gratis PR og skaffet kontakter. Progress hva slags spill jobber du med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Da var jeg godt i gang med første dag i praksis på noe som heter Robin Hood Huset. Tror dette kan bli interessant. Idealisten i meg kan endelig få utløp Endret 19. mai 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xD Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Bor du i Bergen nå Larsi? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Du møtte ikke på Vaular, da? What, whom? Lars Vaular, pus. Bergens største rapper siden Spetakkel. I dag føler jeg at det kommer til å gå i R.E.M., i alle fall til jeg kommer hjem og kan sette meg ned med John Olav Nilsen & Gjengen og Lars Vaular igjen, om jeg da ikke får lyst til å høre på noe annet. Som Paradisio med "Bailando" på repeat mens jeg står og griller. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Stuegulvet på ett asylmottak. Stusselig. Fuck it. Den vil ikke laste opp bilde. Men det det ER stusselig. Tro meg. Endret 19. mai 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 hva slags spill jobber du med? Action adventure, Zelda esque med en moderne settiing og en 2d/3d game mechanic. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 ...siden Spetakkel. Hvem? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Stuegulvet på ett asylmottak. Stusselig. Fuck it. Den vil ikke laste opp bilde. Men det det ER stusselig. Tro meg. Print det ut på papir, og ta et bilde av det, som du laster opp. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Kan ikke jeg printe og så fakse det til deg sånn at du kan ta bilde og så laste opp? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xDHåndtverkere er så sexy at hos meg får de stort sett det de vil ha. (Hø hø hø) Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xDHåndtverkere er så sexy at hos meg får de stort sett det de vil ha. (Hø hø hø) Rørleggeren er favoritten ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Kan ikke jeg printe og så fakse det til deg sånn at du kan ta bilde og så laste opp? Ja, gjør det. Det er enklest. Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xDHåndtverkere er så sexy at hos meg får de stort sett det de vil ha. (Hø hø hø) Rørleggeren er favoritten ? Hun pleier å stikke pekefingeren sin inn i sprekken på mannfolk som bøyer seg så langt ned. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag. Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe. Endret 19. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag. Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe. Noen ganger trenger man en halv/helfeit dvask mann for å føle seg bedre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag. Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe. Noen ganger trenger man en halv/helfeit dvask mann for å føle seg bedre. Noen ganger trenger man ei halv/helfeit dvaskt kvinnfolk for å føle seg bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 ...siden Spetakkel. Hvem? S rockar, P rockar, E rockar, T rockar, A rockar, dobbel K rockar, E rockar, L rockar, Spetakkel rockar! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 Musikk fra Bergen er og blir The Aller Værste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2014 De er knall, men Bergen har mye annet bra også. Som Elektrisk Regn. <3 For øvrig har jeg vært ferdig med alt jeg skal gjøre på jobb i dag siden halv tolv. Dette kan bli en lang dag om jeg ikke finner noe nytt å gjøre snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg