Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du møtte ikke på Vaular, da?

What, whom?

 

 

 

 

Lars Vaular, pus. Bergens største rapper siden Spetakkel.

 

I dag føler jeg at det kommer til å gå i R.E.M., i alle fall til jeg kommer hjem og kan sette meg ned med John Olav Nilsen & Gjengen og Lars Vaular igjen, om jeg da ikke får lyst til å høre på noe annet. Som Paradisio med "Bailando" på repeat mens jeg står og griller. :wee:

Lenke til kommentar

 

Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xD

Håndtverkere er så sexy at hos meg får de stort sett det de vil ha.

 

(Hø hø hø)

 

Rørleggeren er favoritten ?

Lenke til kommentar

Kan ikke jeg printe og så fakse det til deg sånn at du kan ta bilde og så laste opp?

Ja, gjør det. Det er enklest.

 

 

 

Heh, ei venninne fortalte igår, hun hadde en håndverker for å legge gulv i huset, han jobbet fra 10-17, og på den tiden ba han om 5 espressos OG drakk to redbull. Den fyren må jo få hjerteinfarkt snart xD

Håndtverkere er så sexy at hos meg får de stort sett det de vil ha.

 

(Hø hø hø)

 

Rørleggeren er favoritten ?

 

Hun pleier å stikke pekefingeren sin inn i sprekken på mannfolk som bøyer seg så langt ned.

Lenke til kommentar

Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag.

 

Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag.

 

Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe.

Noen ganger trenger man en halv/helfeit dvask mann for å føle seg bedre.

Lenke til kommentar

 

Hun sa ingenting om at han var kjekk..sannsynligvis ikke. Bare at han fikk i seg usannsynlige mengder koffein mens han jobba der. Og skulle dra på McDonalds etterpå og spise middag.

 

Så jeg tviler på han hadde sixpack, halvlangt hår, modellansikt og sprettrumpe.

Noen ganger trenger man en halv/helfeit dvask mann for å føle seg bedre.

 

Noen ganger trenger man ei halv/helfeit dvaskt kvinnfolk for å føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...