Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tok 37 timers førstehjelpskurs i forbindelse med Offshore og da hadde jeg også en ambulansesjef som kursleder som fortalte mange skrekkelige historier.

Det er nok mange i yrket som sliter, med alkohol og psyke.

Selv liker jeg å tro at jeg har en veldig sterk psyke og at jeg hadde passet relativt bra.

 

Men når det er sagt; jobber du i Falken eller Viking så vil du også komme over en og annen most menneskekropp.

Som trafikkant generelt er du heldig om du aldri kommer over ulykker. I bilkrasj er det jo ofte store skader på kroppene.

 

Jeg hadde daua ved første utrykning. Har ingen problemer med å se egne kroppsvæsker, men andres blod, gørr og ting og tang i fri flyt hadde ikke vært noe for meg.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Ja, kjenner til den med folk som glor. Småen ble syk på ferie. Så mens svogeren til min stefar sto og hold en da blå og livløs baby ut av bussen mens vi ventet på en sykepleier sto folk og smile, tok bilder og filmet. Skjønner ikke helt hva de skulle med di bildene.

 

Nå var dette i Sri Lanka og hvite barn er veldig populær der da. Men faen så respektløs.

Lenke til kommentar

Du skal bruke 5 timer av livet ditt i tjeneste for noen andre, mot at de gir deg penger :]

 

Hva driver du med, siden du får opplæring i en liten leilighet?

 

Er veldig bra vær i Oslo nå, kjedelig å skulle være på kontoret de neste åtte timene. Well well, blir nok grilling hos en kompis i kveld.

Lenke til kommentar

Du skal bruke 5 timer av livet ditt i tjeneste for noen andre, mot at de gir deg penger :]

 

Hva driver du med, siden du får opplæring i en liten leilighet?

 

Er veldig bra vær i Oslo nå, kjedelig å skulle være på kontoret de neste åtte timene. Well well, blir nok grilling hos en kompis i kveld.

Ja, kjempe god betaling. Haha

 

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede. Jeg eier ikke arbeidsmoral før kl 1445 (da seinvakten begynner ;))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...