Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er litt redd for folk med Downs etter at en jente med Downs som var året yngre enn meg la meg i bakken i 3 klasse. De er mad sterke!

 

Så jeg gikk å gjemte meg bak mamma. Akkurat som jeg gjorde i 3 klasse.

Jeg var redd de når jeg var liten og. Men nå jobber jeg med de. De er heldigvis ikke så skummel som de var før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så lenge kvinnsene ikke begynner å slenge spydige jentebemerkninger til hverandre er alt harmonisk og fint..vi har hatt noen tilfeller med "this town aint big enough for both of us"-type krangling mellom jenter.

Som stort sett har endt med at en av dem forsvant for godt. Når de begynner med catty tilbakemeldinger til hverandre om alt mulig går det ille til slutt.

 

"Din oppmerksomhets trang er patetisk"

 

"I den andre tråden sa du noe helt annet du er så jævla falsk"

 

osv osv

Haha, har du link til det? Endret av General Bork Laser
Lenke til kommentar

Jeg beundrer folk som jobber med handicappede og eldre. Det er ett yrke jeg aldri kunne hatt pga tålmodigheten min.

 

RESPECT SISTA!

Er ikke alle arbeidsplasser man får gledesapplaus når man kommer på jobb, hver dag! Oki, ikke på nattevakter.

Frustrerende arbeid men meget givende.

Lenke til kommentar

 

Bare for å oppklare så er "friske" folk, folk som ikke er psykiskutviklingshemmede.

Så hvis man har kreft, så er man frisk etter den definisjonen. Genialt. :)

 

 

Jeg ser du har flest innlegg i kategorien "humor". Du er kanskje en litt køddete fyr du? Kjapp i replikken og koser deg når db.no har skrivefeil i overskriften i en artikkel?

 

Tenkte meg det. ;)

 

 

(Det var bare min måte å si at den kommentaren ikke var morsom og at du kverulerte bare for å kverulere).

 

(Jeg kommer innom et par ganger i uka for å fortelle folk at det de skriver er dårlig, ikke ta deg nær av det).

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...