Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker den fra 1998, men det er kun pga. Puff Daddy og Jimmy Pages "Come With Me".

For øvrig var det helt greit å skifte ut av dressen og over i shorts og singlet. Jeg har damp og Harald Sæverud, og er proppfull på cava og kake. Blir ikke bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har mensensnerter. Det ER synd i meg.

Jeg tror jeg har alle damers drømmevagina. 0 smerter eller plager "that time of the month".

Pleier å hoppe over placebopillene så jeg har mens bare ett partre ganger i året. Mange som gjør dette blør en mnd i gangen når de først starter opp. Not me. Max 5 dager. Skrekkhistoriene om magekramper, humørsvigninger, litervis med blod, løs mage og vond lukt har jeg heller aldri vært borti.

Så jeg har det sjeldent OG jeg har 0 plager.

The gods were good to me!

Lenke til kommentar

Jeg har mensensnerter. Det ER synd i meg.

Jeg tror jeg har alle damers drømmevagina. 0 smerter eller plager "that time of the month".

Pleier å hoppe over placebopillene så jeg har mens bare ett partre ganger i året. Mange som gjør dette blør en mnd i gangen når de først starter opp. Not me. Max 5 dager. Skrekkhistoriene om magekramper, humørsvigninger, litervis med blod, løs mage og vond lukt har jeg heller aldri vært borti.

Så jeg har det sjeldent OG jeg har 0 plager.

The gods were good to me!

Jeg er heldigvis så feit at jeg har mensen 2-3 ganger i året. Prøvde meg på pillen men jeg var ikke så lett å ha med å gjøre da. Haha

Men når jeg først har mensen så er det som om noen prøver pule meg i navelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...