Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Da er 2 flagg hengt opp på taket, og 2 ved veien. Store jævler. Sølvteip er gull verdt. Utrolig nok, så datt jeg jeg ikke ned og brakk nakken. Endret 17. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen søtinger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Couldn't care less. *går og legger seg* Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Blæh, hvorfor må det gå tre forskjellige tog forbi her. Må finne noen ørepropper.. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Couldn't care less. *går og legger seg* Hvis du hadde tenkt deg litt om hadde du kanskje brydd deg om det... med mindre man er sånn "Norge, den siste sovjet-stat", da... Men altså, de jævla korpsa... de kunne de godt spart seg... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hyggelig å bli vekket av litt god musikk. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Hvis du hadde tenkt deg litt om hadde du kanskje brydd deg om det. Hvorfor? 17. mai er den minst interessant dagen i året. Selv skal jeg ut å fiske, grille pølser (med mindre regnet kommer) og se fotball. Avslutter sikkert med en fet film i kveld. En helt vanlig lørdag altså. Feiende flotte greier. Endret 17. mai 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Samme greiene hver dag vi feirer litt ekstra. Diskusjon medlemmer må absolutt fortelle om at de enten; gir totalt faen, greier ut om hvor dumt det faktisk er å feire eller klager på div ting. Om det så er julaften eller 17 mai, så slår det aldri feil. Jeg skal bruke halve dagen på bacheloroppgave, så det blir funz. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Tenkte å grille. Men ligger i senga og høres ut som regn ute?! Må snart stå opp å se. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Gratulerer med dagen. Hurra, hurra, hurra! Endret 17. mai 2014 av Missgamer88 5 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen søtinger Gratulereeer! Selv så elsker jeg korps, og 17. mai er en god unnskyldning for å spise jævlig mye is. Gratulerer med dagen. Hurra, hurra, hurra! Så finfin i bunad! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen søtinger Gratulereeer! Selv så elsker jeg korps, og 17. mai er en god unnskyldning for å spise jævlig mye is. Gratulerer med dagen. Hurra, hurra, hurra! Så finfin i bunad! Takktakk Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hvorfor? 17. mai er den minst interessant dagen i året. Selv skal jeg ut å fiske, grille pølser (med mindre regnet kommer) og se fotball. Avslutter sikkert med en fet film i kveld. En helt vanlig lørdag altså. Feiende flotte greier. Hvorfor? Jeg syns Norge er et flott land. Sier ikke at det er noe "dårlig" om man er uenig, men jeg syns det er rart. Kommer ikke til å gå i tog jeg heller, men jeg syns det er fint at noen gidder. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg har da aldri sagt at Norge ikke er et flott land. Norge er et feiende flott land, akkurat som et lass av andre land, men 17. mai betyr ikke noe mer for meg personlig av den grunn. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det gjelder kanskje generelt, at det ikke har noen verdi å markere noe som helst av det som er bra? F.eks. nyttårsaften og bursdager. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det er mye Nasjonalisme i 17 may feringen. Nasjonalisme er vel noe utgått på dato. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Syns ikke det blir nasjonalisme, det blir som å si at bursdagsfeiringen min er egoisme... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Syns ikke det blir nasjonalisme, det blir som å si at bursdagsfeiringen min er egoisme... Ja det er det vel forsåvidt også. Liker ikke feire bursdagen min jeg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Mens vi snakker om snap, add meg, kan ikke garantere at jeg snapper mye x) Hermonella Hvorfor harmonella. Har du vært syk? Jeg ble kalt hormonella på jobben ett par ganger, og syntes det klinga bra så jeg begynte å bruke det som nick, men etter to år så googla jeg det og fant ut hva det betydde. Men da var det for seint til å snu. Også ble det til Hermonella pga. Alle trudde jeg var dame 0.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg