Llandari Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Alle trenger ikke få, bare jeg får Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Mmmmmm PANINI Me biff! Orgasm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Folk koser seg ser jeg Godt ikke alle skal på jobb i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Evrybody chill out!! Alle kan ikke få Ciklide Anfall. E d du å typen din som lægg mæ t? Hjahaha ciklides snapkrok. "Alle sks få" Nei? Er bare meg ADD ME! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Jeg vil bare oppdatere i fra den snappen jeg delte tidligere at det tauet var noe han surret rundt kuken og ballene. Mindre sexy. Endret 16. mai 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Men d er to stk som harlagt meg til?! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har lagt meg til** Fylleskrivig er d dummeste jeg ser!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bilder i hodet! (Ikke at jeg klager...)Jeg kan også gi deg bilder i hodet.Tenk deg Datasmurf i kort latex-skjørt, lær-BH og horestrømper. Rawr! Høres ut som noe jeg må skaffe meg kun for å poste i RPP. Må vente til klokken er over 11. *knekker glowsticks, stikker ut på veien og danser* I morgen kommer det til å stå i avisa "Mann i 20 årene startet raveparty midt i gata i Tromsø sentrum, og kastet ut 2000 E, det er estimert at 367 folk ble med på festen, og gjorde massive eiendomsskader" Kom til Orkanger din fucker. Jeg trenger liv, og lokalavisa trenger noe å skrive om. Snart er vi like døde som Salangen Nyheter har vært i det siste. Mellom de 7 fjell. Interessant, jeg skal en tur dit i juni om jeg klarer å spare opp penger til flybillett i stedet for å bruke de på tannlege. --- Nå har jeg vært våken i nærmere 39 timer. På tide å bli søvnig synes jeg. Begynner snart å leve opp til sangen jeg hører på. Igjen. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Mens vi snakker om snap, add meg, kan ikke garantere at jeg snapper mye x) Hermonella Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Fuck it, jeg er også med på moroa, jeg får ikke nok folk jeg ikke aner hvem er. Datasmurf, som 9/10 ganger. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Strømpeholdere er kult tilman skal ta dem av og legge seg. Jeg er full av vin og panini Har jeg fortalt om når jeg møtte elg fra dans with a stranger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har møtt Jahn Teigen. Han sa HEI og gikk videre. Sikkert fordi jeg stirre som en tulling Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bilder i hodet! (Ikke at jeg klager...)Jeg kan også gi deg bilder i hodet.Tenk deg Datasmurf i kort latex-skjørt, lær-BH og horestrømper. Rawr! Høres ut som noe jeg må skaffe meg kun for å poste i RPP. Må vente til klokken er over 11. *knekker glowsticks, stikker ut på veien og danser* I morgen kommer det til å stå i avisa "Mann i 20 årene startet raveparty midt i gata i Tromsø sentrum, og kastet ut 2000 E, det er estimert at 367 folk ble med på festen, og gjorde massive eiendomsskader" Kom til Orkanger din fucker. Jeg trenger liv, og lokalavisa trenger noe å skrive om. Snart er vi like døde som Salangen Nyheter har vært i det siste. Mellom de 7 fjell. Interessant, jeg skal en tur dit i juni om jeg klarer å spare opp penger til flybillett i stedet for å bruke de på tannlege. --- Nå har jeg vært våken i nærmere 39 timer. På tide å bli søvnig synes jeg. Begynner snart å leve opp til sangen jeg hører på. Igjen. Kom kom! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Anfall. Add mæ på snap. Ja æe full. Wow, det bildet du sendte til meg.... Herregud, jeg kommer ikke over det. (vel, jeg gjør det, men ikke psykisk). Hakke sendt deg en damn shit!! Surt'e! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Mens vi snakker om snap, add meg, kan ikke garantere at jeg snapper mye x) Hermonella Hvorfor harmonella. Har du vært syk? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har møtt Jahn Teigen. Han sa HEI og gikk videre. Sikkert fordi jeg stirre som en tullingjeg FØLTE MEG PRESSET til å kjøpe plata hans ettepå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bilder i hodet! (Ikke at jeg klager...)Jeg kan også gi deg bilder i hodet.Tenk deg Datasmurf i kort latex-skjørt, lær-BH og horestrømper. Rawr! Høres ut som noe jeg må skaffe meg kun for å poste i RPP. Må vente til klokken er over 11. *knekker glowsticks, stikker ut på veien og danser* I morgen kommer det til å stå i avisa "Mann i 20 årene startet raveparty midt i gata i Tromsø sentrum, og kastet ut 2000 E, det er estimert at 367 folk ble med på festen, og gjorde massive eiendomsskader" Kom til Orkanger din fucker. Jeg trenger liv, og lokalavisa trenger noe å skrive om. Snart er vi like døde som Salangen Nyheter har vært i det siste. Mellom de 7 fjell. Interessant, jeg skal en tur dit i juni om jeg klarer å spare opp penger til flybillett i stedet for å bruke de på tannlege. --- Nå har jeg vært våken i nærmere 39 timer. På tide å bli søvnig synes jeg. Begynner snart å leve opp til sangen jeg hører på. Igjen. Er du villig til å bli arrestert? Jeg må garantert sone uansett. Så jeg er med på alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Anfall. Add mæ på snap. Ja æe full.Wow, det bildet du sendte til meg.... Herregud, jeg kommer ikke over det. (vel, jeg gjør det, men ikke psykisk). Hakke sendt deg en damn shit!! Surt'e! Åh, tok feil av deg og ei annen da. Endret 17. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Noen andre som har sett American Horror Story? Blitt helt hektet jeg! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Noen andre som har sett American Horror Story? Blitt helt hektet jeg! Så sesong 1 og syntes det var alright, bra. Hvordan holder kvalitet seg ut i sesong 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg