Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sexliv va er det?

Det er når man tilfredstiller seg selv og en partner ved å putte penis i munn, vagina eller anus. Eller slikker sin partner på penis, klitoris, anus eller kjønnsåpning. Man kan tilogmed tilfredstille sin partner ved å bevege handa si rytmisk på deres kjønnsorgan.

Kan ikke huske sist eg gjorde noe sånt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt tidlig å begynne med drama nå.

Må vente til klokken er over 11.

*knekker glowsticks, stikker ut på veien og danser*

I morgen kommer det til å stå i avisa "Mann i 20 årene startet raveparty midt i gata i Tromsø sentrum, og kastet ut 2000 E, det er estimert at 367 folk ble med på festen, og gjorde massive eiendomsskader"

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du sa jeg var flink med tunga!!

Annfall om vi dka bo med hverandre må vi være ærlige!

OK, jeg innrømmer det. Du er bedre enn L4r5. Blir gal av den tunga di! Bare var redd han skulle bli såra om jeg sa det, men det får så være. Må jo være åpen og ærlig med deg <3333

Btw: Er du full? Hvor blir detr av snap-ene du skulle sende meg?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Aldri for tidlig med drama om kvinnfolk er involvert

Jeg lurer på hvordan forhold hvor der ikke er en mann som kan si: "Hold kjeft kvinnemenneske, eller så blir det juling" kan fungere i det hele tatt. Noen må være streng for å få slutt på gnålet.

Bare smekk til de, helt til de lærer.

Ganske enkelt å trene et kvinnfolk.

Lenke til kommentar

Ja, men nå tenkte jeg på forhold mellom to kvinnemennesker hvor det ikke er noen mann til stede.

Vel, når kvinnfolk lever sammen så synkroniseres mensen, så de blir vel tett knytt til hverandre?

Aner ikke, aldri vært lesbe før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja, men nå tenkte jeg på forhold mellom to kvinnemennesker hvor det ikke er noen mann til stede.

Damer klarer da fint å smekke til hverandre de også. Må ikke være mann for å smekke. :p Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Damer klarer da fint å smekke til hverandre de også. Må ikke være mann for å smekke. :p

Jeg bare kødder, som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...