medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du må ikke.Tror ikke dama hadde blitt så glad for at jeg sendte slike bilder til random jenter så jeg lar være. Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet? Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ute av syne, ute av sinn... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ute av syne, ute av sinn... Hahaha havnet jeg på ignore-lista di nå? Jeg tror jeg havner på Hansi sin snart, hvis jeg ikke slutter å dobbelposte innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet? Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting. Er jeg vel. Jeg bare visste ikke at det var deg. Har sett et par av bildene og må si det ser bra ut. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Eg har så mange bilder oppi hodet mitt nå Tror eg spise karamell moussé isteden for å lese her inne 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet? Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting. Er jeg vel. Jeg bare visste ikke at det var deg. Har sett et par av bildene og må si det ser bra ut. Næh hun sa hun ikke skulle vise deg! Jeg vil ikke være homewrecker. Har hun sagt at hun flytter opp til meg i Juni? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hahaha havnet jeg på ignore-lista di nå? Jeg tror jeg havner på Hansi sin snart, hvis jeg ikke slutter å dobbelposte innlegg. Neida, men jeg har jo scrollet langt forbi nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Næh hun sa hun ikke skulle vise deg! Jeg vil ikke være homewrecker. Har hun sagt at hun flytter opp til meg i Juni?Akkurat den tror jeg ikke på. Hu er alt for glad i pikken min til å gi den opp. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Marsipankake til dessert. Livet er digg. Tenk på alle kaloriene og karbohydratene! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tenk på alle kaloriene og karbohydratene!Man skal ikke bare overleve, men også leve litt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Du må ikke.Tror ikke dama hadde blitt så glad for at jeg sendte slike bilder til random jenter så jeg lar være. Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet? Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting. "herregud, se på denne mensen! *sende snap*" Nei faen, de jentetingene får dere beholde for dere selv. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Tenk på alle kaloriene og karbohydratene! Jeg trenger det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Marsipankake til dessert. Livet er digg. Tenk på alle kaloriene og karbohydratene! Hei og huff, tenk at maten inneholder mat! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Næh hun sa hun ikke skulle vise deg! Jeg vil ikke være homewrecker. Har hun sagt at hun flytter opp til meg i Juni?Akkurat den tror jeg ikke på. Hu er alt for glad i pikken min til å gi den opp. Det, min gode venn, var før hun møtte Cikliden. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 "herregud, se på denne mensen! *sende snap*" Nei faen, de jentetingene får dere beholde for dere selv. Jeg har nesten bare hatt guttevenner hele livet. Har aldri snakka om jenteting. Så jeg aner faktisk ikke om jenteting er mensensnakk, eller guttesnakk eller sexsnakk eller hva. Jeg vet ikke om dette er trist eller om jeg er lettet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Mensensnakk er noe alle liker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det, min gode venn, var før hun møtte Cikliden.Når man skal juge så må man sørge for å holde løgnene troverdige. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det, min gode venn, var før hun møtte Cikliden.Når man skal juge så må man sørge for å holde løgnene troverdige. Lars, jeg skjønner at denne er tung å svelge. Samlivsbrudd er aldri lett. Og kanskje ekstra ille er det når det er ei anna skreppe som stikker av med skreppa di Jeg kan bare beklage, men vit at det finnes flere fisk i havet! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Øver til teoriprøva for bil da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Lars, jeg skjønner at denne er tung å svelge. Samlivsbrudd er aldri lett. Og kanskje ekstra ille er det når det er ei anna skreppe som stikker av med skreppa di Jeg kan bare beklage, men vit at det finnes flere fisk i havet! Den som lever får se. Men tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg