Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet?

Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting.

Er jeg vel. Jeg bare visste ikke at det var deg. Har sett et par av bildene og må si det ser bra ut.
Lenke til kommentar

 

Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet?

Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting.

Er jeg vel. Jeg bare visste ikke at det var deg. Har sett et par av bildene og må si det ser bra ut.

 

Næh hun sa hun ikke skulle vise deg! Jeg vil ikke være homewrecker. Har hun sagt at hun flytter opp til meg i Juni?

Lenke til kommentar

 

 

Du ikke.

Tror ikke dama hadde blitt så glad for at jeg sendte slike bilder til random jenter så jeg lar være.

 

Såå du er ikke klar over at jeg og Anfall sender hverandre dirty-snaps på kveldene etter at du har sovnet?

Vi utveksler nudepics og snakker om jenteting.

 

"herregud, se på denne mensen! *sende snap*"

 

 

Nei faen, de jentetingene får dere beholde for dere selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"herregud, se på denne mensen! *sende snap*"

 

 

Nei faen, de jentetingene får dere beholde for dere selv.

 

Jeg har nesten bare hatt guttevenner hele livet. Har aldri snakka om jenteting. Så jeg aner faktisk ikke om jenteting er mensensnakk, eller guttesnakk eller sexsnakk eller hva.

 

Jeg vet ikke om dette er trist eller om jeg er lettet. :hm:

Lenke til kommentar

 

Det, min gode venn, var før hun møtte Cikliden.

Når man skal juge så må man sørge for å holde løgnene troverdige.

 

Lars, jeg skjønner at denne er tung å svelge. Samlivsbrudd er aldri lett.

Og kanskje ekstra ille er det når det er ei anna skreppe som stikker av med skreppa di :( Jeg kan bare beklage, men vit at det finnes flere fisk i havet!

Lenke til kommentar

Lars, jeg skjønner at denne er tung å svelge. Samlivsbrudd er aldri lett.

Og kanskje ekstra ille er det når det er ei anna skreppe som stikker av med skreppa di :( Jeg kan bare beklage, men vit at det finnes flere fisk i havet!

Den som lever får se. Men tviler.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...