Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falske venner.

 

Har funnet ut at det er mye bedre å lyve, at man tjener normalt. Og ikke er multimillionær.

 

"Kan du ikke låne meg 40 tusen?"

 

"Du har jo så mye! Du er så kjip! Herregud!"

 

Høres fint ut med ekte venner. Anyways, penger er bra det, jeg ville ikke hatt mindre, men joda, det finnes bedre ting.

 

Troen på menneskets mulighet til å gjøre noe med det(morder natur).

 

Troen på det, eller resultatet av å klare å gjøre noe med det? Stor forskjell her. :)

 

Eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar

 

Ja, du kan importere en 2014/2015 WRX STI, eller nyeste GXRS 1000.

 

...

 

Men det gjør deg ikke lykkelig.

Jeg gråter heller i min nyimporterte 2014/2015 WRX STI enn på bussen.

 

Vent, hvis jeg er rik kan jeg kjøpe min egen buss. :)

 

Du glemmer det faktum at folk som vet du har penger vil utnytte deg, og ser ikke på deg som en likemann.

Jeg har hår på brystet. Mann.

Hvem har vel ikke det?

Lenke til kommentar

 

Troen på det i all evighet, resultatet vil aldri bli definitivt

 

Men du sier at det er troen som gir mening... blir ikke det slik at troen gir deg en følelse som gir mening?

 

 

Troen på menneskets muligheter ja. Bare se hvor langt vi er kommet. At man ikke skal få være tilstede og følge med på dette.

 

"Vi er geneprogramert til å gå under jorden som Eloinere i Tidsmaskinen, for å bli spist av ormer og ild. Det er opprørende, og jeg vil vie mitt liv til å gjøre noe med det"

-Prof. Herman Tønnessen

Lenke til kommentar

Troen på menneskets muligheter ja. Bare se hvor langt vi er kommet. At man ikke skal få være tilstede og følge med på dette.

 

"Vi er geneprogramert til å gå under jorden som Eloinere i Tidsmaskinen, for å bli spist av ormer og ild. Det er opprørende, og jeg vil vie mitt liv til å gjøre noe med det"

-Prof. Herman Tønnessen

 

Men hva er det som gir mening, er det denne ideen i seg selv, eller er det følelsen ideen gir deg?

 

Spør bare fordi jeg ble interessert. :) For jeg føler meningsløshet selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...