The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Dypt Deeper than life. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 "Hvis du tar lykken fra et gjennomsnittmenneske, tar du også livsløgnen fra det." -Herman Tønnessen Makes no sense. Det er omvendt. «Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme» Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Akkurat, men han snudde den som nevnt rundt. "Lykke" var selvbedrag etter H Tønnessens mening. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Lykken penger gir er ingen illusjon. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) har fått sånn hodepine som blir veldig sterk og dunkene rett etter jeg har reiset meg opp. Noen som har hatt noe sånt og vet hva det er? Endret 15. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 har fått sånn hodepine som blir veldig sterk rett etter jeg har reiset meg opp. Noen som har hatt noe sånt og vet hva det er? dunker det? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Anstrengelseshodepine er veldig vanlig i perioder. Feks kan du kjenne det under trening eller sex. Syk dunking som bruker lang tid på å gå over. Les deg opp på det og se om du ser noen likhetstrekk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Anstrengelseshodepine er veldig vanlig i perioder. Feks kan du kjenne det under trening eller sex. Syk dunking som bruker lang tid på å gå over. Les deg opp på det og se om du ser noen likhetstrekk. har bare hatt det imens jeg har vært syk de siste dagene. det varer veldig kort, men det er en veldig sterk dunking. tenkte det kunne være at jeg er dehydrert, men så har jeg drukket store mengder vann i hele dag. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Dunkingen er vel ikke problemet, kun et resultat av økt trykk ved kjapp økning i belastningen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Spørre lege i morgen. Besvimte plutselig og falt i gulvet på kjøkkenet en dag jeg reiste meg opp. Ringte legen, helt sikkert ingenting sa han. Skal litt til at det er noe tror jeg, men kan jo ringe Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Jernmangel? kan være mye rart. Beste er å safe å snakke med lege Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Lurer på om det går an å betegne god mat på en mer vulgær og harry måte enn "knuller i munn". Nå må du slutte å tulle. Det er jo en fin beskrivelse. Ja, jeg har ingen problemer med knuller i munn. Orgasme i munnen og foodgasm funker også. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg ble alltid svimmel når jeg reiste meg opp tidligere. Hadde det sånn i årevis. Men så begynte jeg med omega 3 hver dag - "høykonsentrert" - og siden opplever jeg aldri slikt. Det kan jo være noe av det samme...? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Dypt Deeper than life. Jeg vet om noe som er dypere inni noe.. Lykken penger gir er ingen illusjon. Jo, det er det. Du kan ha flere mill i banken og fortsatt verken være glad eller deprimert. Ja, du kan importere en 2014/2015 WRX STI, eller nyeste GXRS 1000. Eller selge noen hus, og ha flere millioner, flytte til et annet land, og leve som en konge resten av livet. Men det gjør deg ikke lykkelig. Endret 15. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Hva er dypere, Bundy? Kan jo kjøpe venner... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 ja det er bare kort intervall av meningsløs lykke(selvbedrag). Vi er fortsatt alle like fanget på en grufull tilintetgjørelsesplanet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 ja det er bare kort intervall av meningsløs lykke(selvbedrag). Vi er fortsatt alle like fanget på en grufull tilintetgjørelsesplanet. Hva er det som ikke er meningsløst da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 Troen på menneskets mulighet til å gjøre noe med det(morder natur). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 har bare hatt det imens jeg har vært syk de siste dagene. det varer veldig kort, men det er en veldig sterk dunking. tenkte det kunne være at jeg er dehydrert, men så har jeg drukket store mengder vann i hele dag. Tette bihuler? Blir det verre hvis du lener hodet fremover, og bedre hvis du løfter hodet opp? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hva er dypere, Bundy? Kan jo kjøpe venner... Falske venner. Har funnet ut at det er mye bedre å lyve, at man tjener normalt. Og ikke er multimillionær. "Kan du ikke låne meg 40 tusen?" "Du har jo så mye! Du er så kjip! Herregud!" Endret 15. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg