Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg vil også ha bunad. En grønn rogalandsbunad for herrer. Med flosshat og kniv og hva enn det skal være. Men det er godt over 30k, for noe jeg sjelden kommer til å bruke, såeh …

Men du har den hele livet husk! Og du har alltid noe å ha på deg på 17 mai, konfirmasjoner, barndåp osv.

Det er digg å slippe å lete i skapet etter hva man skal ha på seg:)

 

Og så blir du heidundranes kjekk!

 

Det kommer vel egentlig an på hvor vidt jeg holder meg på den størrelsen jeg er på nå eller ei, gjør det ikke? Er ikke alltid man har en skredder tilgjengelig for å fikse på størrelsen i ettertid …

17. mai er det stort sett for varmt til å gå med bunad, tidvis for varmt til å gå i dress til og med, jeg har ikke vært i en konfirmasjon på 6 - 7 år og ser ikke for meg at det blir noen konfirmasjoner å gå i før femten år etter at søstrene mine og / eller jeg har begynt å spy ut barn, de eneste dåpene jeg har vært i, er russedåp (da min nærmeste slektning med barn bare hadde den nærmeste familien til seg og dama i den, ikke besteforeldre engang), så jeg er veldig usikker på når jeg skulle brukt den til noe annet enn å sjekke damer i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...