Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koselig å ha katt :) Men er en del styr, da. Spesielt når de er små.

Styr? Katt? Aldri hatt katter som var styr. Sikker på at det ikke er hund du tenker på? :p Katter er jo piss easy dyr å ta seg av. Bare gi de mat og vann hver dag og børste dem etter behov. Hunder er det styr med. Katter er chiiiiill.
Lenke til kommentar

Ja, var ikke så verst nå som jeg har fått i meg litt ordentlig mat.

 

 

Det er på tide man finner opp en ungdomspille nå.

Jeg gruer meg til hver eneste bursdag. Jeg vil forbli i 20-årene for alltid. :(

Usj, ikke snakk om 30-årene nå da, jeg har ikke lyst å bli 20! :p

Lenke til kommentar

Ja, var ikke så verst nå som jeg har fått i meg litt ordentlig mat.

 

 

 

Det er på tide man finner opp en ungdomspille nå.

Jeg gruer meg til hver eneste bursdag. Jeg vil forbli i 20-årene for alltid. :(
Usj, ikke snakk om 30-årene nå da, jeg har ikke lyst å bli 20! :p
Å bli 20 er det beste som har hendt meg. Endelig kom selvtilliten så jeg ditcha folk som ikke var bra for meg og dreit i hva de rundt meg mente om ting jeg sa og gjorde. Pluss jeg ble gammel nok til å kjøpe det jeg ville og gå inn der jeg ville.
Lenke til kommentar

Ciklide, så bra for deg at det ble et supert år for deg! Hehe neida er egentlig helt greit å bli 20, men føler meg litt gammel noen ganger siden omtrent alle vennene mine er yngre enn meg, inkludert typen ;-)

 

They call me... cougar.

 

Årene går alt for fort. :(

Hva er deres beste minner fra de yngre årene da?

Lenke til kommentar

Ciklide, så bra for deg at det ble et supert år for deg! Hehe neida er egentlig helt greit å bli 20, men føler meg litt gammel noen ganger siden omtrent alle vennene mine er yngre enn meg, inkludert typen ;-)

 

They call me... cougar.

 

Hvor mye gamlere enn dem er du? Jeg henger ofte med folk som er 3-4 år yngre enn meg feks på byen. Men merker jo at det er en forskjell. Se er jo på andre stadier i livet osv. De som er litt gamlere enn meg igjen er opptatte med å føde unger og gifte seg. Jeeze..

Lenke til kommentar

Jeg er født i 94, og de er født i 97, 96 og 95. Er et par stk som er 98'ere og faktisk. Ah, jeg forstår hva du mener med å være i forskjellige stadier i livet. Det merkelige er at jeg merker dette blant de gamle skolevennene mine som fortsatt bor hjemme og ikke gjør noe spes, mens de vennene jeg omgås nå har jeg veldig mye til felles med, siden vi alle har samme interesse og venter på å komme inn i militæret. :-)

Lenke til kommentar

Tror det snart bare er 5 stykker fra mitt årskull på ungdomsskolen som ikke har, eller venter barn. Riktignok har bare to har giftet seg, og en av dem er skilt også (det skjedde attpåtil før hun var 21). Sykt mye bilder av snørrunger i facebookfeeden min!

Takk skaperen for "skjul" funksjonen! Ok ikke så mange fra kullet mitt er gift. Men de fleste er forlovet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...