Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg en Romeriksbunad for herre (Mangler bare hatten, in the making) som jeg er storfornøyd med. Bruker den ikke altfor ofte, men veldig greit å ha når man først trenger det, og så er det, som Ciklide sier, altfor få menn som tusler rundt ved høytider i bunad. Dette er i grunn greit for meg, for da får jeg all oppmerksomhet i kraft av jeg er en av de få mannebeinene som faktisk har en, og har den på meg. :evil:

Den er faktisk en så godt som like god damemagnet som å dra med seg valpen ut på armen med rosa bånd på. Axe-effekt? Pfft, hva er det for noe. Puppy-effect. Da snakker vi. Kan egentlig ta med den voksne bikkja og, den er like søt den (Coton de Tulear), men overskygges litt av valp for tiden.

Damemagnet ja?! Ser jeg en mann på egen alder i bunad (dem er det desverre svært få av) blir jeg stående å glane og prøve å manne meg opp til å gå bort å snakke i evigheter. Dere er så flotte i bunad gutter! :D

 

Det sengetøyet er ikke helt rent...

Jo, det er det.

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha bunad. En grønn rogalandsbunad for herrer. Med flosshat og kniv og hva enn det skal være. Men det er godt over 30k, for noe jeg sjelden kommer til å bruke, såeh …

Men du har den hele livet husk! Og du har alltid noe å ha på deg på 17 mai, konfirmasjoner, barndåp osv.

Det er digg å slippe å lete i skapet etter hva man skal ha på seg:)

 

Og så blir du heidundranes kjekk!

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...