Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svær dame på butikken kalte meg ett beinrangel.

 

Er det innafor å brøle ut det første syrlige støtende og hjerteskjærende som ramler inn i huet da, eller kommer dere bare med "ikke synk til hennes nivå-pisset"?

 

Jeg hadde en jævelig bra comeback der som jeg bet i meg siden det var barn til stede.

Jeg har da pupper og lår! Bare fordi jeg er UNDER 90kg er jeg ett beinrangel?!

Lenke til kommentar

Er det ikke noe med at bare buksa koster 20 000 og er i elgskinn? Eller var dette bare noe en kollega sa til meg på kødd?

 

Jeg fikk min i konfirmasjonsgave. Så fikk jeg sølvet av øvrige familie. Med sølvet så er vel prislappen 30 000++?

Bruttern sin kosta litt i overkant av 30 000 før sølvet var med i prisen tror jeg.
Lenke til kommentar

Personlig har jeg en Romeriksbunad for herre (Mangler bare hatten, in the making) som jeg er storfornøyd med. Bruker den ikke altfor ofte, men veldig greit å ha når man først trenger det, og så er det, som Ciklide sier, altfor få menn som tusler rundt ved høytider i bunad. Dette er i grunn greit for meg, for da får jeg all oppmerksomhet i kraft av jeg er en av de få mannebeinene som faktisk har en, og har den på meg. :evil:
Den er faktisk en så godt som like god damemagnet som å dra med seg valpen ut på armen med rosa bånd på. Axe-effekt? Pfft, hva er det for noe. Puppy-effect. Da snakker vi. Kan egentlig ta med den voksne bikkja og, den er like søt den (Coton de Tulear), men overskygges litt av valp for tiden.

Edit:
Ååååååh! MÅ skrive ferdig avsluttende avhandling i Ex.phil på 16 timer nå, har skrevet halvferdig men har da ikke gått igjennom eller noe siden jeg begynte for 22 timer siden. Sov 3 timer siden jeg skrev på denne dævelskapen, og den skal leveres i morgen klokka 14.00, og jeg har en motivasjon som ville dratt selv Tigergutt ned på mitt nivå. Og jeg tenker som jeg alltid gjør: Hvorfor i heite huleste hel*e*e begynte jeg ikke før? :cry:

Endret av Makri
Lenke til kommentar

Ååååååh! MÅ skrive ferdig avsluttende avhandling i Ex.phil på 16 timer nå, har skrevet halvferdig men har da ikke gått igjennom eller noe siden jeg begynte for 22 timer siden. Sov 3 timer siden jeg skrev på denne dævelskapen, og den skal leveres i morgen klokka 14.00, og jeg har en motivasjon som ville dratt selv Tigergutt ned på mitt nivå. Og jeg tenker som jeg alltid gjør: Hvorfor i heite huleste hel*e*e begynte jeg ikke før? :cry:

Haha, Ex.Phil. suger! Men det er jo bare å trekke lodd (skrive noe) og vente på karakter. Det virket i alle fall som om sensor trillet terning da jeg hadde det.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Skal skrive 3000 ord om Singer og hans syn på spesiesisme. Og den delen er grei. Jeg er på 1500 ord akkurat det. Men så må jeg fylle ut med hva hans argumenter mot synspunktet var, og deretter trekke linjer til deontologisk etikk (pliktetikk) og spesielt i forbindelse med de største deontologene (Fried og Kant).
Men selv om jeg sliter med dette, føler jeg meg flink da jeg på de siste to dagene har scoret 100% riktig på en flervalgsprøve i exphil (godkjennende for avsluttende vurdering. Altså, man må stå (67% riktig) for å få avhandlingen vurdert) OG levert to stykk programmer i java, et innfløkt og et stort.
Så fort jeg er ferdig med det her, så skal jeg ta meg en stor andel av den lite benyttede flasken med Grey Goose vodka som står nede, og slukne til denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...