Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var sjømat-dag i kantina i dag. Det sto noe rogn som bare var orange kuler. Smakte på en av de, var som å få en eksplosjon av saltvann i kjeften..merkelig at folk liker sånt på brødskiva.

 

Kokt torskerogn spiser jeg lett, men ikke det greiene der altså. Men krabbeføtter er digg med hvitløksmajones på. Også får man så deilig ånde etterpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kommer det en mobb med fakler og høygafler utenfor huset ditt hver gang du tar feil?

Nei, men det hadde jo vært interessant. Men nå reklamerer jeg da også for å melde været med en 98,2 % feilmargin, så jeg forventer ikke at noen skal stole på det. Jeg skriver jo Vær-Sjur hovedsakelig for musikken sin del.

Lenke til kommentar

 

Da er du for likestilling, ikke feminist.

Vet da pokker hva jeg er. Vet bare at jeg er Ciklide og jeg at det ikke ligger èn rød sokk i skuffen min.
Jeg tror det er få som eier røde sokker. Ikke pga. den politiske tilknytningen, men fordi de rett og slett er støgge.
Lenke til kommentar

 

 

Babb. Det spiser jeg ikke ofte. Men jeg unner meg det i dag. Eu-kontroll er kjedelig ass.. Spent på hvor dyrt dette blir!!

Hvordan gikk kontrollen?

Det blir dyrt gitt. 6 ting som må ordnes. Jeg hadde egentlig regna med det, og planla å bytte den ut i løpet av året uansett så jeg tenker jeg kvitter meg med den nå i sommer og skaffer ny heller:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...