Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nei, her var det ikke mye å gjøre for en på over 16..stikker og spiller xbox jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bitches, dere kan slutte å holde pusten. Jeg er tilbake fra Oslo. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Alt for Norge(Gangsta version) Norge er et vakkert land Med fjizzell og dala Hav og strand Men vizzy bitch kan bli kalde Grønne slør og nakne tizzle Varsla at en tid er nær Som byr på straight trippin' fo` oss alle Våre beste M-to-tha-izzenn Skizzay Ut i strid igjen (Kom igjen gutta!) Vi gir alt Alt fo` Norge Wanna Be Gangsta alt Om vi må Vi er Rødizne, Hvite, Blå Hizzy kampen ut skal vi stå på For Norge Vårt fedreland Vikingene satte spor Røva folk som kom fra nord Men vi har endret våre bana Fra vårt hjizzay på Ullevaal Reisa vi med nye mål Og vi er bedre enn de aner Vizzle beste menn Drizzay Ut i strid igjen Vi gir alt Alt fo` Norge Brotha alt Om vi må Vi er Rødizzay Hvite, Blå Hele kampen ut skal vi stå på For Norge Vizzle fedreland Lojalitizzles er total Vi sloss med høy moral For Norge Vi gir alt Alt fo` Norge Ofra alt Om vi må Vi er Røde, Hvite, Blå Hizzy kampen ut skizzay vi stå på For Norge Vårt fedreland One fo` all All fo` Norway So come on It's tizzy ta pizzle Dressed in Rizzle white n blue To tha very end wizze'll see it through For Norway In every Way One fo` all All fo` Norway So come on It's time ta play Dressed in Rizzed, white n bizzy To tha very end W-to-tha-izze'll see it through For Norway In every Way One For All All For Norway So Come on It's tizzy ta play Dressed in rizzed, white n blue To tha very end we'll see it through..... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=ynjIoymWHvU&feature=related :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Æsj. Jeg fant ut i går at en jeg holdt på med og var seriøst betatt av har pult på en femtenåring mens vi holdt på og han sa han bare ville ha meg og prøvd seg på en god venninne av meg rundtomkring samtidig. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Å? Var ikke MSN/distanseforhold tingen likevel da, kanskje? Lar være å si "told you so", jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Å? Var ikke MSN/distanseforhold tingen likevel da, kanskje? Lar være å si "told you so", jeg.Feil gutt, pusekatt. <3Greien med han jeg snakker om her var over før det i det hele tatt var begynt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hehe, been there done that *wink* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jupp. Sånn kan det gikk. xP Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvor mye er klokka nå? Er den 16:00 eller 17:00 etter å ha stilt den fram? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm. Jeg trodde klokka var 1520, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Farvel på ubestemt tid, DNFK :< Hjem i kveld, til et dødt internett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Farvel på ubestemt tid, DNFK :Hjem i kveld, til et dødt internett. Hadet! :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 I am Hatred, Darkness, and Despair! *nynnepå* Jeg har lyst på is =( Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Joda, fortvilelse og hat er kjent for å like iskrem. Endret 30. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg