L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eh... som sagt. Den ligger ladd på rommet mitt. Du kan prøve deg. pfft... jeg er en snikende ninja og slår til mens du minst venter det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men de har mye annet å velge i da, Smurf. Så ikke fortvil^^. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har aldri fått spillt igennom 1-ern og toern. Majoras Mask begynte jeg på, men spilte aldri gjennom det. Jeg ble rett og slett så trist hver gang jeg besøkte maskemannen. Taklet ikke den triste musikken hans. *Tåre i øyekroken*. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg var der på mandagen jeg også Pac-man. Men jeg rakk ikke den første bussen (fordi ingen fortalte om det). Så jeg og et par andre måtte vente leeenge før en ny buss kom. Syns infoen var grei jeg. Jeg satt i dobbeltdekkeren Greit nok med info, men kjedelig likevel. Men det kan jo også være fordi jeg har bestemt meg for hva jeg skal til neste år også... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet de har alt mulig anna, men ingenting som Flux-soda! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pfft... jeg er en snikende ninja og slår til mens du minst venter det Du må være Hiro Nakamura for å ha noen kjangs for å få tak i den, ikke en ninja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg vet de har alt mulig anna, men ingenting som Flux-soda! ooooh! Den er lenge siden jeg har sett. Husker de gode gamle en liters glassflaskene de kom på også toamt-ulf: aaaaw da har jeg ikke sjangs. Du får beholde den under tvil om du lover å ta godt vare på den Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg prøvde den photoshop konkurransen mot noen kamerater, og jagu vant jeg . Ellers så kikka jeg på NITH, Forsvaret og NTNU. Du a? Oj, den konkisen så jeg ikke. Hva fikk du i premie? Så på NTNU jeg også, for hvis jeg skal studere i Norge havner jeg vel der eller i Bergen. Men så veldig mye på utenlandsstudier, og fikk bl.annet øynene opp for Canada ^^ Men hva gjorde ROK der? Et par kegiser som sto på utstilling, ingen som kom bort til dem engang. hah! Man skulle designe en T-Skjorte med logoen til skolen på, og de som vant (trekning hver time) fikk med seg t-skjorta hjem med trykk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pfft... jeg er en snikende ninja og slår til mens du minst venter det Du må være Hiro Nakamura for å ha noen kjangs for å få tak i den, ikke en ninja. John McClane hadde greid det Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror dere en butikk som bare solgte nostalgiske ting hadde gått bra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 pfft... jeg er en snikende ninja og slår til mens du minst venter det Du må være Hiro Nakamura for å ha noen kjangs for å få tak i den, ikke en ninja. John McClane hadde greid det Ja, det er kanskje sant. Hvis du med John McClane mener Hiro Nakamura. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Man skulle designe en T-Skjorte med logoen til skolen på, og de som vant (trekning hver time) fikk med seg t-skjorta hjem med trykk Så gøy! Gratulerer. Vet du hva du skal studere nå eller? Tror ikke jeg kom noe nærmere jeg ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) De som kan høre gjennom denne sangen (piano-versjon av Song of Healing) har et hjerte av stein. Ikke meg som spiller forøvrig. Skal though lære meg den. Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tror dere en butikk som bare solgte nostalgiske ting hadde gått bra? Jeg hadde i det minste elsket den butikken... For et genialt sidetall: 286! Det gir assosiasjoner for en nerd som meg... (hint: 286 var en cpu) Endret 9. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, det er kanskje sant. Hvis du med John McClane mener Hiro Nakamura. Pfft! Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De som kan høre gjennom denne sangen (piano-versjon av Song of Healing) har et hjerte av stein. Hørte ikke gjennom hele, men det var pga den ekstremt fine pianolyden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Denne har jeg nettop lært meg ^^ (Amaranth av Nightwish) Endret 9. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det forresten flere enn meg som pleide å spille One Must Fall 2097? *lete etter sted å laste ned* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det er en fin sang, Aces L4r5, ja, jeg pleide å spille OMF. Har det liggende, om du er interessert ^^ Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flere som spiller piano her altså. Det er godt.. Nå har riktig nok mine ferdigheter dalt siden jeg sluttet hos lærer (klassisk) for noen år siden. Så veldig flink er jeg ikke lenger. Men det er nå så. Liker å tro at jeg har musikaliteten inntakt, og det er det viktigste. Ferdigheter kan alltids trenes opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg