Bytex Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Drikk et glass "stay the fuck at home" 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Siden jeg er begynnende sjuk og skal på fylla i natt, hva vil dere si er det "sunneste" for meg å drikke da?Vann. Eventuelt Munkholm om du er redd for at folk skal synes du er rar som ikke drikker. Bare bruk glass i stedet for flaska. Endret 14. mai 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Hahaha... men eg vil ikkje stay the fuck at home... siste sjanse for å rulle før RT er over! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Haha ja! Det er ikkje verre enn det, mr. Hormonella ;-) Siden jeg er begynnende sjuk og skal på fylla i natt, hva vil dere si er det "sunneste" for meg å drikke da? Vann og te. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Det ble 2 rundstykker og cherry tomater, viss noe er interessert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Eventuelt Munkholm om du er redd for at folk skal synes du er rar som ikke drikker. Bare bruk glass i stedet for flaska.Tøys. Nanny State. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Haha ja! Det er ikkje verre enn det, mr. Hormonella ;-) Siden jeg er begynnende sjuk og skal på fylla i natt, hva vil dere si er det "sunneste" for meg å drikke da? Vann og te. Haha. Jeg ser for meg at jeg tar med meg en termos med varmtvann og masse teposer. Da blir det stemning på russebussen! Det ble 2 rundstykker og cherry tomater, viss noe er interessert. Du kjøpte vel first price cherrytomater? ? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Det ble 2 rundstykker og cherry tomater, viss noe er interessert. Godt? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 litt tørt men ellers bra. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Hvis jeg først hadde slutta med brus så hadde jeg ikke begynt med sukkerfri brus , djevelns munnvann , skulle vært forbudt å kalt det brus i det hele tatt.....mannskit er det. Sukkerfri brus er først og fremst ment som ett alternativ til bla diabetikere. Ikke folk som er på slanker'n. Sukkerfri brus er dritt det og. Det er mye humbug tilsatt som skal kompensere for sukkeret. Forøvrig er det like mye sukker i en God Morgen Youghurt som i en liten flaske Coca Cola. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Gypsy, litt ja. Men jeg spiser mer enn bare litt dersom jeg gir etter for suget. For noen år siden spiste jeg en pakke med 5 snickers om dagen, omtrent. Og mye annet dritt hver dag. Hadde bare noen få skikkelige måltider i uken. Så jeg kan virkelig ikke tillate meg å gi etter, ellers går hele appetitten i dass igjen. Det blir som å si til en alkoholiker at et glass vin om dagen er godt for hjertet. Det er sant, men det blir ikke bare med ett glass vin. Sant det. Vet hvordan det er. Har forøvrig hadde flere esker sjokolade og brus i lang tid nå uten å spise/drikke opp. 1 flaske brus til helga og litt sjokolade nå og da er kvoten min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Akuratt hatt lokalavisa på besøk, rakk dessverre ikke å kødde litt med journalisten Så de kom? Får satse på artikkel på nett, da. Så får du linke den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Kommer til mandag sa ha, får håpe jeg rekker å annonsere spillet selv innen da, trenger egentlig bare design av logo men grafisk design er ganske umulig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Haha ja! Det er ikkje verre enn det, mr. Hormonella ;-) Siden jeg er begynnende sjuk og skal på fylla i natt, hva vil dere si er det "sunneste" for meg å drikke da? Vann og te. Haha. Jeg ser for meg at jeg tar med meg en termos med varmtvann og masse teposer. Da blir det stemning på russebussen! Seriøst ikke drikk hvis du er sjuk, det er ikke bra. Husker siste gangene jeg gjorde det. Nest siste gang blacket jeg ut to ganger dagen derpå, og siste gang hadde jeg sånn hjerteflimmer at jeg var sikker på at jeg skulle dø der og da. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Åja er det sant... :-( Uffda Gypsy! Det hørtes skummelt ut. Men går et par cidere bra da...? :-) hvis jeg drikker masse vann ved siden av. litt tørt men ellers bra. Da får du spise en ekstra god middag når du kommer hjem:-) Det føles ut som fredag! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Ta det som et signal om å stå over drikke alcohol denne gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 1 cider eller max 2 pluss vann vil sikkert gå greit, men vil ikke ha drukket noe mer. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Babb. Det spiser jeg ikke ofte. Men jeg unner meg det i dag. Eu-kontroll er kjedelig ass.. Spent på hvor dyrt dette blir!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg