Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D

 

Du har vært flink, Therawyn! Stå på!

Lenke til kommentar

Mørk sokolade sier dem.

Ja det høres mer fornuftig ut :-) samme gjelder med alkohol tror jeg

 

Fy faen. Å sette seg ned på porselenstronen og drite er bedre enn orgasme enkelte ganger. Har sitti på bussen med magekramper og vridd meg.

au da :/ alle blir syke for tia jo

Lenke til kommentar

Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D

 

Du har vært flink, Therawyn! Stå på!

Takk! Det hjelper på motivasjonen å høre. :wee: Du er også flink da, det skal du ha!

 

Gypsy, litt ja. Men jeg spiser mer enn bare litt dersom jeg gir etter for suget. For noen år siden spiste jeg en pakke med 5 snickers om dagen, omtrent. Og mye annet dritt hver dag. Hadde bare noen få skikkelige måltider i uken. Så jeg kan virkelig ikke tillate meg å gi etter, ellers går hele appetitten i dass igjen. Det blir som å si til en alkoholiker at et glass vin om dagen er godt for hjertet. Det er sant, men det blir ikke bare med ett glass vin.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D

Du har vært flink, Therawyn! Stå på!

Takk! Det hjelper på motivasjonen å høre. :wee: Du er også flink da, det skal du ha!

Gypsy, litt ja. Men jeg spiser mer enn bare litt dersom jeg gir etter for suget. For noen år siden spiste jeg en pakke med 5 snickers om dagen, omtrent. Og mye annet dritt hver dag. Hadde bare noen få skikkelige måltider i uken. Så jeg kan virkelig ikke tillate meg å gi etter, ellers går hele appetitten i dass igjen. Det blir som å si til en alkoholiker at et glass vin om dagen er godt for hjertet. Det er sant, men det blir ikke bare med ett glass vin.

Ja du må huske å oppmuntre deg selv også! Det er viktig :-) og danke schøn.

Oj. Ja gamle vaner er vanskelige å vende. Men ta ett steg om gangen så klarer du det <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...