Sirslask Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Akuratt hatt lokalavisa på besøk, rakk dessverre ikke å kødde litt med journalisten Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) SCORE nye arbeidssko som IKKE ser manly man ut Endret 14. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Min tur til å bli syk da :-( og jeg som skulle rulle i dag. God bedring. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg er på Jula for å kjøpe dasslokk. All fornuft tilsa at ett alminnelig dasslokk i plast kosta max 30 spenn. I was wrong.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Gahhhh. Har så lyst på sjokolade nå, men har jobbet så hardt for å få til et normalt spisemønster de siste månedene at jeg ikke kan tillate meg å spise snop i hytt og pine. Must... resist... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D Du har vært flink, Therawyn! Stå på! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Litt sjokolade inngår i et godt kosthold. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ja jeg har hørt at litt sjokolade hver dag faktisk er sunt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Fy faen. Å sette seg ned på porselenstronen og drite er bedre enn orgasme enkelte ganger. Har sitti på bussen med magekramper og vridd meg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Mørk sokolade sier dem. Ja det høres mer fornuftig ut :-) samme gjelder med alkohol tror jeg Fy faen. Å sette seg ned på porselenstronen og drite er bedre enn orgasme enkelte ganger. Har sitti på bussen med magekramper og vridd meg. au da :/ alle blir syke for tia jo Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D Du har vært flink, Therawyn! Stå på! Takk! Det hjelper på motivasjonen å høre. Du er også flink da, det skal du ha! Gypsy, litt ja. Men jeg spiser mer enn bare litt dersom jeg gir etter for suget. For noen år siden spiste jeg en pakke med 5 snickers om dagen, omtrent. Og mye annet dritt hver dag. Hadde bare noen få skikkelige måltider i uken. Så jeg kan virkelig ikke tillate meg å gi etter, ellers går hele appetitten i dass igjen. Det blir som å si til en alkoholiker at et glass vin om dagen er godt for hjertet. Det er sant, men det blir ikke bare med ett glass vin. Endret 14. mai 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Fy faen. Å sette seg ned på porselenstronen og drite er bedre enn orgasme enkelte ganger. Har sitti på bussen med magekramper og vridd meg.Ja for de som har dasslokk så! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 O GAWD! Gjett hvem som har glemt lunchen hjemme!Noen tips til noe billig og ikke usunt som man kan få kjøpt på kiwi? "-_- Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ja et rundstykke til tre kroner og en banan for femmern Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Når jeg plutselig får kjempecraving på noe søtt, så bruker jeg å kjøpe sånn liten en til 20 gram elrns. Så spiser jeg halvparten før trening, også spiser jeg den andre halvparten etter trening. Så blir jeg kvitt suget på sekundet :-D Du har vært flink, Therawyn! Stå på! Takk! Det hjelper på motivasjonen å høre. Du er også flink da, det skal du ha! Gypsy, litt ja. Men jeg spiser mer enn bare litt dersom jeg gir etter for suget. For noen år siden spiste jeg en pakke med 5 snickers om dagen, omtrent. Og mye annet dritt hver dag. Hadde bare noen få skikkelige måltider i uken. Så jeg kan virkelig ikke tillate meg å gi etter, ellers går hele appetitten i dass igjen. Det blir som å si til en alkoholiker at et glass vin om dagen er godt for hjertet. Det er sant, men det blir ikke bare med ett glass vin. Ja du må huske å oppmuntre deg selv også! Det er viktig :-) og danke schøn. Oj. Ja gamle vaner er vanskelige å vende. Men ta ett steg om gangen så klarer du det <3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Kan ikke si jeg har sett at noen selger bananer enkeltstykk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er da bare å plukke av én banan fra en klase og gå i kassen? 4 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Haha ja! Det er ikkje verre enn det, mr. Hormonella ;-) Siden jeg er begynnende sjuk og skal på fylla i natt, hva vil dere si er det "sunneste" for meg å drikke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg