Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjur, ta deg sammen!

Går greit, kjørte hjem og henta de. Viste seg at det ikke ble noe møte likevel, og det ser ut til å være en generelt daff mandag.

Bruk høyttalere?

Åpent landskap.

Kan du ikke bare nynne?

Skal nynne veldig høyt før det har noen effekt, og innen den tid tror jeg alle på huset hadde bedt meg holde kjeft for lenge siden.

Lenke til kommentar

Bruk høyttalere?

Åpent landskap.

Er musikken bra nok til og skrive om må den vell være bra nok til og blaste ut over hele kontor landskapet?

Nope. Jeg er omgitt av danseband-fans o.l. Ble fortalt i dag av en av jouranlistene at hu ikke likte all den nye musikken jeg skrev om, men hu likte det den ene gangen ila. 2 år jeg skrev om danseband og oppfordra til mer slik musikk.

Lenke til kommentar

KAFFE. Jeg ER SÅ LEI av KAFFE!

Kaffe og kaffeautomater meg i RÆVVA.

Og ikke minst det at 200 mann liker 200 forskjellige typer og styrker.

Jeg kommer personlig til å fly til Malaysia eller Afrika eller hvor faen disse helvetes kaffeplantasjene befinner seg og brenne alt til grunne snart!!!!

Nope. Jeg er omgitt av danseband-fans

Oh the horror.... Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

En kamerat av meg drakk så mye kaffe på jobb at han fikk blødende magesår. Det etset rett og slett hull i magesekken hans, sa legen.

Denne karen drakk gjerne 2 fulle kanner kaffe på kontoret fra morgen til endt arbeidsdag. Altså 3 liter om dagen. Og sikkert endel hjemme også. Fysj.

For min del holder det med en kopp i uka..knapt det. Enda jeg har sånn Tassimo-maskin på kjøkkenet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

KAFFE. Jeg ER SÅ LEI av KAFFE!

Kaffe og kaffeautomater meg i RÆVVA.

Og ikke minst det at 200 mann liker 200 forskjellige typer og styrker.

Jeg kommer personlig til å fly til Malaysia eller Afrika eller hvor faen disse helvetes kaffeplantasjene befinner seg og brenne alt til grunne snart!!!!

Nope. Jeg er omgitt av danseband-fans

Oh the horror....

Det høres ut som om du trenger å slappe av med en god kopp kaffe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...