Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg var snill mot en homo, siden alle andre gjorde narr av ham.

NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting?

Si at du har dame.

Respekt til deg Bundy.

Ta et bilde av puppene dine hvor det står Kristian på.

Kanskje han lar meg være i fred.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det da. Jeg føler liksom ikke jeg har vært det. Bitter og syrlig har liksom vært mitt trademark:/

Tja, nå har ikke jeg sett postene dine andre steder enn her, og jeg synes ikke du har virket bitter eller syrlig. Du virker faktisk ganske grei og jeg er sikker på at de fleste andre her inne har samme oppfatning. :)

Lenke til kommentar

Kibb ett bilde fra facebooken min eller noe og si at jeg er den crazy sjalu dama di som har sonet i fengsel for innbrudd og voldtekt!

NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting?

Si at du har dame.

Respekt til deg Bundy.

....
Lenke til kommentar

Det er det da. Jeg føler liksom ikke jeg har vært det. Bitter og syrlig har liksom vært mitt trademark:/

Tja, nå har ikke jeg sett postene dine andre steder enn her, og jeg synes ikke du har virket bitter eller syrlig. Du virker faktisk ganske grei og jeg er sikker på at de fleste andre her inne har samme oppfatning. :)

Hahah da har du ikke vært i samlivforumet. Senest for noen dager siden ble jeg kalt manipulativ og oppfordret til å oppsøke hjelp.

Jeg tror ikke alle skjønner humoren og sarkasmen min helt:P

Men det er jo det som gjør det litt gøy. En kan ikke være elsket av alle.

Lenke til kommentar

Kibb ett bilde fra facebooken min eller noe og si at jeg er den crazy sjalu dama di som har sonet i fengsel for innbrudd og voldtekt!

Si at du har dame.

Respekt til deg Bundy.

....

Og legge til at du løy om at du var på pillen.

Men joa. Puppene mine hadde nok gjort at han hadde kasta inn håndkleet og gått. *Kremt*

Prove it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...