Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg var snill mot en homo, siden alle andre gjorde narr av ham. NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting? Si at du har dame. Respekt til deg Bundy. Ta et bilde av puppene dine hvor det står Kristian på. Kanskje han lar meg være i fred. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Det er det da. Jeg føler liksom ikke jeg har vært det. Bitter og syrlig har liksom vært mitt trademark:/ Tja, nå har ikke jeg sett postene dine andre steder enn her, og jeg synes ikke du har virket bitter eller syrlig. Du virker faktisk ganske grei og jeg er sikker på at de fleste andre her inne har samme oppfatning. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Kibb ett bilde fra facebooken min eller noe og si at jeg er den crazy sjalu dama di som har sonet i fengsel for innbrudd og voldtekt! Jeg var snill mot en homo, siden alle andre gjorde narr av ham. NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting? Si at du har dame.Respekt til deg Bundy. Ta et bilde av puppene dine hvor det står Kristian på. Kanskje han lar meg være i fred. .... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Det er det da. Jeg føler liksom ikke jeg har vært det. Bitter og syrlig har liksom vært mitt trademark:/ Tja, nå har ikke jeg sett postene dine andre steder enn her, og jeg synes ikke du har virket bitter eller syrlig. Du virker faktisk ganske grei og jeg er sikker på at de fleste andre her inne har samme oppfatning. Hahah da har du ikke vært i samlivforumet. Senest for noen dager siden ble jeg kalt manipulativ og oppfordret til å oppsøke hjelp. Jeg tror ikke alle skjønner humoren og sarkasmen min helt:P Men det er jo det som gjør det litt gøy. En kan ikke være elsket av alle. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Men joa. Puppene mine hadde nok gjort at han hadde kasta inn håndkleet og gått. *Kremt* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Kibb ett bilde fra facebooken min eller noe og si at jeg er den crazy sjalu dama di som har sonet i fengsel for innbrudd og voldtekt! Jeg var snill mot en homo, siden alle andre gjorde narr av ham. NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting? Si at du har dame.Respekt til deg Bundy. Ta et bilde av puppene dine hvor det står Kristian på. Kanskje han lar meg være i fred. .... Og legge til at du løy om at du var på pillen. Men joa. Puppene mine hadde nok gjort at han hadde kasta inn håndkleet og gått. *Kremt* Prove it. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Si jeg er gravid med tvillinger og kommer til å tyne sinnsyke mengder barnebidrag av deg hvis du stikker. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg var snill mot en homo, siden alle andre gjorde narr av ham. NMå vil han ikke la meg være i fred, kan man ikke være hyggelig uten at det blir oppfattet som flørting? Hvorfor ikke bare bli sammen med ham? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Ja, hvorfor ikke prøve i allefall? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Nettopp. Siden du ønsker å bryte kontakten er jo det verste som kan skje at du ender i et livslangt lykkelig forhold med en mann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Vel, han var jo kjekk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Kristian, Bundy? Trodde da du het et annet navn på K med i og n i seg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Bundy. ALLE homser er kjekke. Nesten. Se FORBI seksualiteten din Bundy. Det er lettere å leve med en mann enn en kvinne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Kristian, Bundy? Trodde da du het et annet navn på K med i og n i seg. Jeg endrer navn hver uke. Bundy. ALLE homser er kjekke. Nesten. Se FORBI seksualiteten din Bundy. Det er lettere å leve med en mann enn en kvinne. Ja, det kan jeg tro. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hah fant Bh'n jeg hadde på meg på byen på fredag nedfor senga nå. Takk og lov jeg trodde den var blitt borte! Den er full av russekort. Jeg håper jeg la dem dit selv... :/ Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 - Ikke at jeg noen gang har rotet vekk undertøy på byen!!! Jeg har standarder! Men Party hard or go home ikke sant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 - Ikke at jeg noen gang har rotet vekk undertøy på byen!!! Jeg har standarder! Men Party hard or go home ikke sant. Nå har jeg snapchat, få se bikkja di. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Den hakke kommet enda. Følg med a! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Fuck. Klarte å glemme hodetelefonene hjemme. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Fuck. Klarte å glemme hodetelefonene hjemme. http://youtu.be/DksSPZTZES0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg