Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har det hele tiden slik i Wordfeud. Er det min feil at jeg kan såpass med ord, vet hvilke som er godtatt i Wordfeud og klarer å tenke fremover at jeg vinner hver jævla gang? Vel, ja, det er vel kanskje det, men jeg synes nå likevel folk kunne prøve

The Magnus Carlsen of Wordfeud

Eww. Vil ha meg frabedt å sammenlignes med det dasset der.
Hvis Magnus Carlsen hadde banket på døra di ikveld og sagt "Sjur! Skal vi ha sex på vaskemaskina der borte mens den sentrifugerer?" hadde du altså kommet med ett rungende "NEI!!!"? Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cikilde, du må da være lenge nok til å legge ut bilder av valpen.

Hah hvis du har snap kan du få masse bilder av valpen:)

Samme navn som her. :) Var det forresten du som la ut bilde av en katt som var svart og hvit i ansiktet? Husker bare bildet, ikke hvem som postet det. Den var litt lik min, som du vil se masse bilder av hvis du legger meg til. :p

Lenke til kommentar

cikilde, du må da være lenge nok til å legge ut bilder av valpen.

Hah hvis du har snap kan du få masse bilder av valpen:)

Samme navn som her. :) Var det forresten du som la ut bilde av en katt som var svart og hvit i ansiktet? Husker bare bildet, ikke hvem som postet det. Den var litt lik min, som du vil se masse bilder av hvis du legger meg til. :p
Ja det er katten min Korse, etter katten i Reveenka!:D

Hvis det ringer på sier jeg "lukk opp døra du Korse og se hvem det er?" Så ser hun bare dumt på meg.

Lenke til kommentar

Haha, du får trene henne opp til å åpne døren, da. :p Samboeren min sin katt fant ut hvordan hun skulle åpne innedører helt av seg selv. Hun hoppet opp til håndtaket, tok tak i det og slapp seg. Da gikk det ned, og døren åpnet seg. Smart katt. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har det hele tiden slik i Wordfeud. Er det min feil at jeg kan såpass med ord, vet hvilke som er godtatt i Wordfeud og klarer å tenke fremover at jeg vinner hver jævla gang? Vel, ja, det er vel kanskje det, men jeg synes nå likevel folk kunne prøve

The Magnus Carlsen of Wordfeud

Eww. Vil ha meg frabedt å sammenlignes med det dasset der.
Hvis Magnus Carlsen hadde banket på døra di ikveld og sagt "Sjur! Skal vi ha sex på vaskemaskina der borte mens den sentrifugerer?" hadde du altså kommet med ett rungende "NEI!!!"?

Ja, det hadde jeg. Fyren er en kvalmsekk av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Det er andre tider nå. Før var jeg en stille skygge med "Secretariat" på Belmont i '73 som avatar som slentret casually inn i samtalen, røsket litt i treet, liret av meg noen syrlige kommentarer og hisset på meg agressive kvinner med røde strømper, datanerder og HTC Desire-brukere før jeg forsvant for en periode igjen. Sa det de fleste tenkte men ikke turte si. Dette var tiden før likes og heder.

Denne gangen har utfallet vært uventet, og jeg opplever at brukere faktisk STØTTER og FORSVARER meg i kampens hete. Jeg får PM's fra folk som sier jeg egentlig er ganske kul. Før fikk jeg bare meldinger som understreket hvor dum og trangsynt jeg var. Jeg har til og med fått noen nye venner og møtt folk fra forumet irl! Det var aldri sånn før!

Før kom jeg inn, sjekket vannet, lira av meg noe impulsivt, lo av responsen jeg fikk og forduftet.

Det er rett og slett ikke det samme gamle lenger!

• Liker 3
Lenke til kommentar

cikilde, det er stort sett sånn at hvis en selv er litt imøtekommende så vil man få flere venner/bekjente enn om man bare er bitter og syrlig hele tiden. Så det burde ikke komme som noen overraskelse at folk støtter deg når du selv oppfører deg som folk. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...