Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hele bunner vel ut i hvor lenge bundy, lars og jeg holder ut. Jeg merker at trangen min til å hore meg ut i DNFK ikke er like tilstedeværende som i 2008, men hvem vet. Kanskje kommer jeg sterkere tilbake.

Jeg føler min tid her inne stort sett er forbi. Det er de færreste her inne jeg kjenner noe til, ser kanskje et par kjente brukere i løpet av en dag. Mister litt av morroa, dessverre, men sånn er det når folk begynner å ha for mye å gjøre til å henge på et nettforum dagen lang. Det inkluderer forsåvidt meg.

Lenke til kommentar

Er det ikke bra at folk har fått seg ett liv?

Tenker seriøst på å stikke fra Diskusjon selv på permanent basis. Skjønner godt at folk vil gjøre andre ting.

Whaaat, må ikke sitkke. Må, bli, bli, bli!

Neesh tror jeg forsvinner når valpen kommer og jeg får ett liv igjen. Alltid vært slik at jeg har vært på Diskusjon i perioder:) og denne gangen har jeg vært her litt for lenge, litt for mye og jeg har vært litt for åpen. :) men jeg har bare meg sjøl å skylde!:)

Lenke til kommentar

Jeg har det hele tiden slik i Wordfeud. Er det min feil at jeg kan såpass med ord, vet hvilke som er godtatt i Wordfeud og klarer å tenke fremover at jeg vinner hver jævla gang? Vel, ja, det er vel kanskje det, men jeg synes nå likevel folk kunne prøve

The Magnus Carlsen of Wordfeud

Eww. Vil ha meg frabedt å sammenlignes med det dasset der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...