Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg puster med magen. Det gjør at jeg kan puste uten å anstrenge unødvendige muskler, slik de som puster med brystet gjør. Men dette har med trening å gjøre, så med mindre en trener er det ikke noe man trenger å tenke så mye på, tror jeg.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvor tung er han? Han ser jo gigantisk ut når han står i vinduet?!

Du kan få shit du kan spraye på tau og kobbel som smaker dritt for å venne han av med bitinga. Jeg *kremt* fikk noe sånt opplegg når jeg var liten for at jeg skulle slutte å bite negler!:p

Therawyn, jeg regner med jeg er kjedelig newbie i din bok:(

Lenke til kommentar

Jeg sovna på sofaen i undertøyet med katten på fanget, og nå når jeg våkna plukka jeg av meg to stk flått som rusla fredfylt rundt på låret og på magen min. Disse setter seg vissnok ofte der det er tynn hud feks under armhuler og i skrittet! Dæven steike jeg håper det bare var disse to! Vurderer å løpe igjennom dusjen en runde nå ass! Lite keen på blodsugene innsekter i skrittet !!

Tror du tar feil der, er det ikke slik at flåtten går etter der det er størst sjans for å finne blodårene og da gjerne de store årene og venene. Vet forøvrig om en som hadde flått på pungen. Det gikk bra.

Lenke til kommentar

Før jeg kom hit var det mange brukere som hadde vært her i årevis som postet her og det var mye intern humor blandt dem (or so I've heard). Så forsvant flere av "veteranene", og nye kom til. Så kom jeg, men da var fremdeles noen av de gode, gamle her. Men nå har de begynt å forsvinne og det kommer stadig nye "ansikt" inn. Til slutt kommer det bare til å være "newbies" igjen.

Ikke vondt ment mot de nye som er kommet, men jeg synes tråden var mye artigere "før i tiden". Bare jeg som blir så fort bitt av nostalgi. :p

Det hele bunner vel ut i hvor lenge bundy, lars og jeg holder ut. Jeg merker at trangen min til å hore meg ut i DNFK ikke er like tilstedeværende som i 2008, men hvem vet. Kanskje kommer jeg sterkere tilbake.

For øvrig hadde jeg planlagt å sove til i kveld for å gå rundt, men den gang ei. Må støvsuge en bil jeg ikke bruker og sjelden sitter på i, siden brukerne av bilen leser til eksamener de har om en måneds tid og derfor ikke har tid til å ta en times pause for å støvsuge bilen deres. Men likevel synes jeg jeg ser dem gjøre alt annet enn å lese, så jeg fortår virkelig ikke hvorfor de ikke kan støvsuge bilen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...