HansiBanzi Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 I dag fant jeg ut at å puste slik jeg gjør er den riktige måten å puste på og tydeligvis noe de fleste ikke klarer. Og her har jeg gått og trodd jeg har gjort det galt hele livet. Jeg leser om rare ting, jeg vet. Hvordan puster du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg puster med magen. Det gjør at jeg kan puste uten å anstrenge unødvendige muskler, slik de som puster med brystet gjør. Men dette har med trening å gjøre, så med mindre en trener er det ikke noe man trenger å tenke så mye på, tror jeg. Endret 11. mai 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hunder er er best. Ja, jeg må bruke kjetting, ellers sliter han tau, eller biter det av. Edit: Jeg var litt seint ute. Screw it. Endret 11. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hvor tung er han? Han ser jo gigantisk ut når han står i vinduet?! Du kan få shit du kan spraye på tau og kobbel som smaker dritt for å venne han av med bitinga. Jeg *kremt* fikk noe sånt opplegg når jeg var liten for at jeg skulle slutte å bite negler! Therawyn, jeg regner med jeg er kjedelig newbie i din bok:( Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg har ALDRI tenkt på hvordan jeg puster. Men jeg har overlevd i 23 år nå, så jeg tror jeg gjør NOE riktig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg vil gjerne se fler hunder som er venner med katter. Hater når hunder vil ta katten Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det er katten sin feil, de må jo være seg at hunden bare vil hilse på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg sovna på sofaen i undertøyet med katten på fanget, og nå når jeg våkna plukka jeg av meg to stk flått som rusla fredfylt rundt på låret og på magen min. Disse setter seg vissnok ofte der det er tynn hud feks under armhuler og i skrittet! Dæven steike jeg håper det bare var disse to! Vurderer å løpe igjennom dusjen en runde nå ass! Lite keen på blodsugene innsekter i skrittet !! Tror du tar feil der, er det ikke slik at flåtten går etter der det er størst sjans for å finne blodårene og da gjerne de store årene og venene. Vet forøvrig om en som hadde flått på pungen. Det gikk bra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 http://www.zippo.com/product.aspx?id=1024704 Stilig. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg vil gjerne se fler hunder som er venner med katter. Hater når hunder vil ta katten https://m.facebook.com/groups/113442472019797?view=permalink&id=755286477835390 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du får spørre Hansi om han kan sjekke for deg. #Bestwingmanevur https://www.youtube.com/watch?v=WzrKvE8TDZw Galgenhumor Aahahahah! Å den Breifist så jeg ikke før nå. Det er gøy å gjøre riksklovn ut av ABB. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det er gøy å gjøre riksklovn ut av ABB. Han klarer stort sett det på egenhånd. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ya, flink fyr på det området. ----- Kliner til med The Pacific i dag. Sofa, dyne og brus. Fyllesjuk og fin. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Fyllesjuk og fin. Føler jeg skulle sett den chili-åpen invitasjonen deres i går. Ville vært game. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Haha, den kom lovlig seint ja. Neste gang! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Therawyn, jeg regner med jeg er kjedelig newbie i din bok:( Hehe, nei, jeg synes faktisk du er alt annet enn kjedelig. Etter min mening er du en av de som gjør tråden interessant. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ya, flink fyr på det området. ----- Kliner til med The Pacific i dag. Sofa, dyne og brus. Fyllesjuk og fin. Fin serie det. Til og med den litt sippete Australia-episoden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Før jeg kom hit var det mange brukere som hadde vært her i årevis som postet her og det var mye intern humor blandt dem (or so I've heard). Så forsvant flere av "veteranene", og nye kom til. Så kom jeg, men da var fremdeles noen av de gode, gamle her. Men nå har de begynt å forsvinne og det kommer stadig nye "ansikt" inn. Til slutt kommer det bare til å være "newbies" igjen. Ikke vondt ment mot de nye som er kommet, men jeg synes tråden var mye artigere "før i tiden". Bare jeg som blir så fort bitt av nostalgi. Det hele bunner vel ut i hvor lenge bundy, lars og jeg holder ut. Jeg merker at trangen min til å hore meg ut i DNFK ikke er like tilstedeværende som i 2008, men hvem vet. Kanskje kommer jeg sterkere tilbake. For øvrig hadde jeg planlagt å sove til i kveld for å gå rundt, men den gang ei. Må støvsuge en bil jeg ikke bruker og sjelden sitter på i, siden brukerne av bilen leser til eksamener de har om en måneds tid og derfor ikke har tid til å ta en times pause for å støvsuge bilen deres. Men likevel synes jeg jeg ser dem gjøre alt annet enn å lese, så jeg fortår virkelig ikke hvorfor de ikke kan støvsuge bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg