Snurreleif Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 And the Award goes to... Bildet i seg selv er jo verdt innlegget alene! Takkar og bukkar! Skulle det være no mer er det bare å spørre. Jeg er forøvrig flåttfri. Det var nok bare de to:D Gjerne et glass vann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg skal ikke si det er en sammenheng, men tallene sier sitt: Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Her har vi det mest bortskjemte vesenet som har levd på denne kloden: Han ser kanskje uskyldig og harmløs ut, men han har superkrefter også: 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg skal ikke si det er en sammenheng, men tallene sier sittnumber-of-people-who-died-while-using-skis-roller-skates-or-skateboards_us-crude-oil-imports-from-norway.png: Synkende import av norsk olje => mer US olje => billigere bensin => økt bilisme => mindre skating => færre skate-ulykker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Lag din egen grafikk her: http://tylervigen.com/discover Det er egentlig ganske morsomt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Kun Polen som leverte respektabelt i år, men de leverte til gjengjeld som bare pokker. Alltid skal du snakke om POLEN og SVARTMETALL Katter <3 Alltid skal du snakke om KATTER Ikke sikker på om jeg skal pimpe ned på mer alkohol eller satse på å bli edru igjen. Alltid skal du snakke om ALKOHOL og RUS Jeg sovna på sofaen i undertøyet med katten på fanget, og nå når jeg våkna plukka jeg av meg to stk flått som rusla fredfylt rundt på låret og på magen min. Disse setter seg vissnok ofte der det er tynn hud feks under armhuler og i skrittet! Dæven steike jeg håper det bare var disse to! Vurderer å løpe igjennom dusjen en runde nå ass! Lite keen på blodsugene innsekter i skrittet !! Alltid skal du snakke om EKLE TING Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Alltid skal du snakke om EKLE TING Bæsj! Oppkast! Kreftsvulst! Lakselus! Grevlingreir! Hiv! Utflod! Kukost! Tåke! Offentlig toalett! Rottefostre! Mensen! Brukt tampong! Russen 2014! Bjørn Kjos! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Forbaskede alcoholen. Skulle aldri vært oppfunnet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) ciklide, ingenting av det du nevner kommer i nærheten av det jeg har blitt utsatt for i kveld. Fortsatt bedre enn ESC vel og merke. NSFW All the sexy from Nemesis 4 Oh no! Reambot is out of control! Hotgluing Alt i alt, ganske kos. Endret 11. mai 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hva ER det du har holdt på med ikveld unge Sjur? Edit: åh... O.o Endret 11. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Lars: hvis du likte Rhod Gilbert må du laste ned podcastene hans. Der er det ofte mye bra (og interessant). Han har bla lokale nyheter og quiz. Får følelsen av at Antonsen og Golden henter mye inspirasjon derifra:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 ciklide, jeg har spilt gjennom Age of Mythology, og så logga på TeamSpeak for å høre clanmates fortelle erotisk WarHammer 40K-fan fiction. Historien om Gørg klarte virkelig å få meg til ufrivillig å knipe sammen stumpen hver gang han kjørte sitt digre, bevrende, grønne lem inn i den stakkars Space Marine-en, Edoardo. Etter eventyret var over, begynte folk å linke til slike ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du får spørre Hansi om han kan sjekke for deg. #Bestwingmanevur Galgenhumor Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen som har brukt gratis wifi hos MC donalds? Hvordan funker det? Har de et åpent nett som man bare kobler seg til, eller må man be om kode? Sitter på mobilt bredbånd for tiden men skulle ha installert et spill på steam, men må spare litt på datatrafikken Lurte på å bare parkere utenfor MC Donalds med laptopen på batteri en liten halvtimes tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hmm, kanskje på tide å legge seg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 I dag fant jeg ut at å puste slik jeg gjør er den riktige måten å puste på og tydeligvis noe de fleste ikke klarer. Og her har jeg gått og trodd jeg har gjort det galt hele livet. Jeg leser om rare ting, jeg vet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hmm, kanskje på tide å legge seg?Morsomt. Tidspunktet du skrev det innlegget på var det nøyaktige tidspunktet jeg sto opp på. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Gah, trist å tenke på at om noen år så vil det knapt være et eneste gjenkjennelig "ansikt" i tråden her. hva tenker du på? Før jeg kom hit var det mange brukere som hadde vært her i årevis som postet her og det var mye intern humor blandt dem (or so I've heard). Så forsvant flere av "veteranene", og nye kom til. Så kom jeg, men da var fremdeles noen av de gode, gamle her. Men nå har de begynt å forsvinne og det kommer stadig nye "ansikt" inn. Til slutt kommer det bare til å være "newbies" igjen. Ikke vondt ment mot de nye som er kommet, men jeg synes tråden var mye artigere "før i tiden". Bare jeg som blir så fort bitt av nostalgi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg