HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg er fortsatt full nok til at jeg kan overtales til hva som helst. I barskapet er det noe for enhver smak, men gidder ikke å prøve å stave navnet på ting i denne tilstanden.Da tror jeg at jeg venter til du er edru og ser om du fortsatt vil kvitte deg med det. Er ikke pent å utnytte en person som ikke er ved sine fulle fem. Da tror jeg dessverre du blir skuffet. Slå til nå, eller glem det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Setter ikke min ære på spill for litt rusmidler. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Da tror jeg at jeg venter til du er edru og ser om du fortsatt vil kvitte deg med det. Er ikke pent å utnytte en person som ikke er ved sine fulle fem. Kanskje ikke pent, men fortsatt innafor. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Setter ikke min ære på spill for litt rusmidler. Jeg har uansett ombestemt meg nå, fordi jeg ikke vil at mine rusmidler skal inntas av personer som tror på noe så gammeldags som ære. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hater folk som danser og synger og tror de er dritfestlige foran gatemusikanter. Noe av det verste. Ser for meg Øyvind. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hater folk som danser og synger og tror de er dritfestlige foran gatemusikanter. Noe av det verste.Da hadde ikke vi kunnet blitt venner. Det var da en særs lite fin ting å si til et annet menneske. Vel jeg hater deg ikke i det minste. Hvis det er en trøst? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg hater ham, om det er en trøst. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg hater ham, om det er en trøst. Du hater alle så det er nok bare en fattig trøst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Gah, trist å tenke på at om noen år så vil det knapt være et eneste gjenkjennelig "ansikt" i tråden her.Sånn er livet. Kommer nok ikke til å forsvinne med det første da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Du hater alle så det er nok bare en fattig trøst. Jeg hater ham ekstremt mye mer enn alle andre. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Du hater alle så det er nok bare en fattig trøst. Jeg hater ham ekstremt mye mer enn alle andre. Så mye hat, så lite kjærlighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Haha igår danset jeg foran noen gatemusikanter og prøvde komme med songrequest. Var dårlig respons. Så de fikk ett Free Coca Cola Card og en femtilapp. De var bare glad for at jeg gikk tror jeg. Er vel begrenset hva de kan spille Aldri si aldri, jeg har fått flere av dem til å spille AC/DC - Thunderstruck. Og en del kan også Smetanas "Vltava". Ganske imponerende å se en rumener med trekkspill sittende i -20 og spille hele "Vltava" på trekkspill. Sangen er over 11 minutter lang. Var kaldt å stå og høre på, men tonene (og spriten) varmet, gav ham 200 spenn for å ha mestret det. ^^ Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Å serr. Ligget å dormet og vært fyllesjuk fram til nå. Men nå føler jeg meg endelig kjørbar igjen! På tide å få i seg no mat! ---> Big Bite!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Problemet mitt med Big Bite er at uansett hvor hen i landet jeg går innom en, og sier at jeg ikke ønsker majones på, dæsjer de på store kladder majones. Så jeg boikotter Big Bite av den grunn. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Her må kraftigere skytts til. Det blir pølse med brød på bensinstasjonen!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg vurderte å grille pølser nå, hadde jeg ikke sittet her med ostesmørbrød. Har noen pikante pølser liggende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Skal innom restaurant for å spise 3-retter jeg. Kan ikke klage på det, akkurat. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Skal mekke meg nakkekotelett jeg. KAN IKKE KLAGE PÅ DET HELLER! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Skal lage meg en pizza en eller annen gang.. Kan ikke klage på det heller. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Det er lørdag. Det er grøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg