Muggkaare Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jobb, jobb, jobb. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Har samme opplevelsen. Two Captains er veldig, veldig bittert. Har fått beskjed fra folk at den er direkte udrikkelig. Men jeg digger den Haha, det var faktisk slik jeg fikk smake den første gang. En kompis hadde kjøpt to av de og prøvd å drikke den kvelden før. Neste dag skulle jeg ut til han, og han sa "den ølen der kan du bare ta, for ellers heller jeg den i dass, den er jo helt udrikkelig", så jeg smakte på den og likte den ganske godt. Så sier han bare "Ikkje si at du faktisk likte den og.. Å herre!" Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Haha igår danset jeg foran noen gatemusikanter og prøvde komme med songrequest. Var dårlig respons. Så de fikk ett Free Coca Cola Card og en femtilapp. De var bare glad for at jeg gikk tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Haha igår danset jeg foran noen gatemusikanter og prøvde komme med songrequest. Var dårlig respons. Så de fikk ett Free Coca Cola Card og en femtilapp. De var bare glad for at jeg gikk tror jeg. Er vel begrenset hva de kan spille Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Haha, det var faktisk slik jeg fikk smake den første gang. En kompis hadde kjøpt to av de og prøvd å drikke den kvelden før. Neste dag skulle jeg ut til han, og han sa "den ølen der kan du bare ta, for ellers heller jeg den i dass, den er jo helt udrikkelig", så jeg smakte på den og likte den ganske godt. Så sier han bare "Ikkje si at du faktisk likte den og.. Å herre!" Typa til søstra mi hadde aldri hørt om Nøgne Ø da de kom på besøk over fjellet i fjor. Jeg diska opp med diverse god-øl og, etter min mening, landets beste pølser. Nå er gutten frelst. Jeg måtte ta med pølser fra slakteren da jeg var der borte i påska og i går fikk jeg snaps av et kjøleskap med diverse Nøgne Ø. Føles godt å ha hevet hans øl-kompetanse fra Carlsberg til IPA og #100. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg vurderer seriøst å bli avholds etter at jeg har drukket opp alt jeg har i barskapet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg vurderer seriøst å bli avholds etter at jeg har drukket opp alt jeg har i barskapet.Kan du ikke bare bli avholds med en gang og sende meg alt du har i barskapet? Jeg skal ofre meg selv for din skyld. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jo, forsåvidt. Hvor skal det sendes?Utrolig at det finnes mennesker som uten å tenke seg om kan ofre seg for andre på denne måten forresten. Respekt! Endret 10. mai 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Wait... wat? Regnet ikke med å få napp på den. Hva er det i barskapet forresten? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Gah, trist å tenke på at om noen år så vil det knapt være et eneste gjenkjennelig "ansikt" i tråden her. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Wait... wat? Regnet ikke med å få napp på den. Hva er det i barskapet forresten? Jeg er fortsatt full nok til at jeg kan overtales til hva som helst. I barskapet er det noe for enhver smak, men gidder ikke å prøve å stave navnet på ting i denne tilstanden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Fortsatt? Denne tilstanden? Klokken er bare kvart på ett. Endret 10. mai 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Bare kvart på ett.Edit: Som i, det er ikke sååå lenge siden barene stengte. Endret 10. mai 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Sånn som den tråden her ble nå plutselig så vil jeg uttrykke et forsiktig: Ikke begynn med dead baby-jokes nå, please Er omtrent det neste som gjenstår nå. Over til noe annet: Hadde jobbintervju i går, følte at jeg nailet det ganske bra. Og ganske riktig: I dag klokken 13:08 ringte min framtidige sjef og sa at gratulerer, du er ansatt. Oh yes! Da kan jeg endelig skrape min gamle Toyota Carina 2 med ikkefungerende vindusviskermotor, sprekk i frontruta, hanglende startmotor, småskader og møkk samt rester etter låsolje osv osv. Med to jobber bør man ha råd til ny bil, syntes jeg. Men Rover 75 eller Mercedes CLK??? (Ja, jeg kjører med kjørehansker, brunt skinn. Ikke døm) Gratulerer, da. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Haha igår danset jeg foran noen gatemusikanter og prøvde komme med songrequest. Var dårlig respons. Så de fikk ett Free Coca Cola Card og en femtilapp. De var bare glad for at jeg gikk tror jeg.Er vel begrenset hva de kan spille Det var kanskje mye å forvente at de skulle synge og spille The Fox. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hater folk som danser og synger og tror de er dritfestlige foran gatemusikanter. Noe av det verste. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hater folk som danser og synger og tror de er dritfestlige foran gatemusikanter. Noe av det verste. Da hadde ikke vi kunnet blitt venner. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Gatemusikanter kan ta seg en bolle. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg er fortsatt full nok til at jeg kan overtales til hva som helst. I barskapet er det noe for enhver smak, men gidder ikke å prøve å stave navnet på ting i denne tilstanden.Da tror jeg at jeg venter til du er edru og ser om du fortsatt vil kvitte deg med det. Er ikke pent å utnytte en person som ikke er ved sine fulle fem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hater folk som danser og synger og tror de er dritfestlige foran gatemusikanter. Noe av det verste. Da hadde ikke vi kunnet blitt venner. Det var da en særs lite fin ting å si til et annet menneske. Endret 10. mai 2014 av Jack Burton 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg