Zakke Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Nøgne Ø India Pale Ale 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvilket av de? Avholdsmann. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Er den bra? Tenkte faktisk på å kjøpe den i dag. Siste jeg drakk av økologisk øl var Humlesuse. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor har jeg fortsatt skrevet 0 innlegg? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor har jeg fortsatt skrevet 0 innlegg? Du har drukket for mye. Du har ikke skrevet noe som helst. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor har jeg fortsatt skrevet 0 innlegg? Du har drukket for mye. Du har ikke skrevet noe som helst. Det er årsaken, ja. Var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor har jeg fortsatt skrevet 0 innlegg? Du har drukket for mye. Du har ikke skrevet noe som helst. Det er årsaken, ja. Var det jeg tenkte. Så hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg likte den Two Captains litt bedre, men den var grei denne her også. Man må tåle litt bittert øl for å like den, så det er ikke for alle. Heinekenkompisene mine klarte f.eks ikke å drikke det opp. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor har jeg fortsatt skrevet 0 innlegg? Du har drukket for mye. Du har ikke skrevet noe som helst. Det er årsaken, ja. Var det jeg tenkte. Så hvordan gjør jeg det? Drikk mer. Jeg likte den Two Captains litt bedre, men den var grei denne her også. Man må tåle litt bittert øl for å like den, så det er ikke for alle. Heinekenkompisene mine klarte f.eks ikke å drikke det opp. Fra hvilket bryggeri? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Innlegg postet i Off-topic-kategorien teller ikke, derfor du har null Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Innlegg postet i Off-topic-kategorien teller ikke, derfor du har null Dvs. at det vi skriver her har null betydning for menneskeheten og demokratiet? Sukk, harde fakta. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Innlegg postet i Off-topic-kategorien teller ikke, derfor du har null Innlegg postet i Off-topic-kategorien teller ikke, derfor du har null Dvs. at det vi skriver her har null betydning for menneskeheten og demokratiet? Sukk, harde fakta. Innlegg postet i Off-topic-kategorien teller ikke, derfor du har null Dvs. at det vi skriver her har null betydning for menneskeheten og demokratiet? Sukk, harde fakta. Jeg kommer alltid til å være et null, sukk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Kjøpte en Mack IPA i dag. Fy fader jeg ble skuffet. Jeg har aldri - aldri - smakt noe som i mindre grad fortjener IPA-stempelet... jeg koser meg faktisk mer med Seidelen. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Kjøpte en Mack IPA i dag. Fy fader jeg ble skuffet. Jeg har aldri - aldri - smakt noe som i mindre grad fortjener IPA-stempelet... jeg koser meg faktisk mer med Seidelen. Hmm, og Seidel er jo det nest verste, Grans er verst. Husker ikke Mack, men det er vel et Mackverk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hmm, og Seidel er jo det nest verste, Grans er verst. Husker ikke Mack, men det er vel et Mackverk. Seidel'en er billig og ærlig. Når jeg får til polet og kjøpen en flaske til 55 kr og skal kose meg med en IPA så blir jeg pissed om det jeg får er noe løgnaktig, overpriset gugge. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Hva er så spesielt med IPA? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Det er en av de beste øltypene man får. IPA, pale og weiss er fint. Og red ale. Og en del stouts. Og en del belgisk trippel. Og.... Ja. Glad i øl :] Edit: hva som er spesielt? Veldig mye humle. Alkoholprosent på rundt 6-8% for en vanlig IPA Endret 10. mai 2014 av j-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg