Muffinss Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Vanskelig å få stukket hele staken inn når du bare prøver deg på småbarn. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 neeeeiii! Community er kanselert D: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Vanskelig å få stukket hele staken inn når du bare prøver deg på småbarn.Ja, var det ikke det vi snakket om da? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Fikk ikke med meg hele samtalen, men gikk selvfølgelig ut ifra det. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn som den tråden her ble nå plutselig så vil jeg uttrykke et forsiktig: Ikke begynn med dead baby-jokes nå, please Er omtrent det neste som gjenstår nå.Over til noe annet: Hadde jobbintervju i går, følte at jeg nailet det ganske bra. Og ganske riktig: I dag klokken 13:08 ringte min framtidige sjef og sa at gratulerer, du er ansatt. Oh yes! Da kan jeg endelig skrape min gamle Toyota Carina 2 med ikkefungerende vindusviskermotor, sprekk i frontruta, hanglende startmotor, småskader og møkk samt rester etter låsolje osv osv. Med to jobber bør man ha råd til ny bil, syntes jeg. Men Rover 75 eller Mercedes CLK??? (Ja, jeg kjører med kjørehansker, brunt skinn. Ikke døm) Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som følger med på Gullruten? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Forsøker i så stor grad det er mulig å unngå Gullruten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn som den tråden her ble nå plutselig så vil jeg uttrykke et forsiktig: Ikke begynn med dead baby-jokes nå, please Er omtrent det neste som gjenstår nå.Vet du hva som er verre enn ti babyer spikret til et tre? En baby spikret til ti trær. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hva er forskjellen mellom nakenbading og blotting? Ser forskjellen sinnelagsmessig, men hva er den "tekniske" forskjellen? Kan man ikke bade naken og bli ansett som blotter, og blotte og skylde på nakenbading? Straffelovens §201 omhandler blotting. Den snakker om "seksuelt krenkende" eller "uanstendig" adferd. Er det bare en subjektiv vurdering fra rettens side da? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn som den tråden her ble nå plutselig så vil jeg uttrykke et forsiktig: Ikke begynn med dead baby-jokes nå, please Er omtrent det neste som gjenstår nå.Vet du hva som er verre enn ti babyer spikret til et tre? En baby spikret til ti trær. Fysj! ...Hahaha Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 god natt alle sammen =) Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Her var det liv... Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Rai, rai. Akkurat. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hvilket av de?Desperat, antagelig. Eller overkompenserende. Endret 9. mai 2014 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Det var ikke akkurat liv her da, så hva gjør dere? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Neh, hva er det å ta seg til da? Sitter og gjesper til PC-skjermen og drikker øl jeg. Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Neh, hva er det å ta seg til da? Sitter og gjesper til PC-skjermen og drikker øl jeg. Samme her, så da kan vi si SKÅÅL da!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg