""" Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Diesel Dahl spilte trommer på både Knights of the New Thunder og Tell No Tales. Aktuelt å ikke vite hvem han er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Trodde Ciklide var en stor jente, jeg...KALLER DU MEG FEIT?! Nei, trang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 http://www.itelegram.com/telegram/contact.asp På tide å sende ut telegram! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Carina Dahl gonna hate...hvem er Diesel? Hvem er Carina Dahl? o_o Du bor i Trondhjem nå, gutt. Du burde høre på TNT og TinDrum. Morten "Diesel" Dahl er trommis og grunnlegger av begge bandene. Carina Dahl er datteren hans, et helt håpløst menneske som er så langt fra sin far som man kommer. Musikkmessig i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvis jeg sender penisbilder til deg ciklide, unnskyld på forhånd. /me sjenker opp et glass vin til. Så det er DU som driver å sender meg bilder av den LILLE tissen? Liten? NSFW: http://i.imgur.com/dieHaks.jpg Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Trodde Ciklide var en stor jente, jeg...KALLER DU MEG FEIT?! Nei, trang. Men dere gutta liker da litt friksjon? Hvis jeg sender penisbilder til deg ciklide, unnskyld på forhånd. /me sjenker opp et glass vin til. Så det er DU som driver å sender meg bilder av den LILLE tissen? Liten? NSFW: http://i.imgur.com/dieHaks.jpg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Digg når du ikke kan stappe hele saken inn, for da skriker hun. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har også lyst på vin. Eller noe skikkelig mørkt øl. Eller bare drikke meg full på ett eller annet. Det funker det også. Da er vi to. Selger TVen min, da blir det Pokal. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Digg når du ikke kan stappe hele saken inn, for da skriker hun. Jeg trodde dere syntes det var kjipt når dere ikke fikk trøkt hele sullamitten inn? Har liksom sett for meg at man går glipp av noe som de med average size som får kjørt'n inn helt ned til skaftet får. Men jeg har jo ikke pikk så hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Det å ikke få kjørt hele staken inn er... kjedelig. Man får ikke den deilige følelsen av å være HELT inni. Det er vanskelig å beskrive. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Digg når du ikke kan stappe hele saken inn, for da skriker hun. Jeg trodde dere syntes det var kjipt når dere ikke fikk trøkt hele sullamitten inn? Har liksom sett for meg at man går glipp av noe som de med average size som får kjørt'n inn helt ned til skaftet får. Men jeg har jo ikke pikk så hva vet vel jeg? Livsmorsvegg..... Du kan vedde på at hun skriker og griner. Endret 9. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Det høres ikke så digg ut nei!:0 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Det å ikke få kjørt hele staken inn er... kjedelig. Man får ikke den deilige følelsen av å være HELT inni. Det er vanskelig å beskrive. Og jeg som så for meg at du var jomfru. 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Haha, det gjorde jeg også før! Ikke vondt ment, Slimda. For min del var det fordi jeg var bombesikker på at du hadde sagt at du var det. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Nå har jeg vært og nakenbada i fjorden. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Og jeg som så for meg at du var jomfru. Haha, det gjorde jeg også før! Ikke vondt ment, Slimda. For min del var det fordi jeg var bombesikker på at du hadde sagt at du var det. Jeg mistet min dyd ca 10 år siden, så skjønner ikke hvorfor dere tror sånt... Jeg er dypt, dypt såret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Du fremstår som en typisk jomfru vil jeg anta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Tipper det er fordi jeg fremstår så uskyldig og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Eller ryktet du har fått etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg