Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke spesielt vanskelig å få blackouts av bare øl og/eller vin.

Jeg synes det er ganske vanskelig å få blackout av kun å drikke øl. Vin er forståelig, det er det jo faktisk litt alkohol og diverse i, men jeg har fortsatt til gode å bli drita på kun øl. Salongberuset? Ja. Noe mer? Nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På hjemmebryggerfest er det ganske så enkelt. Alt skal jo smakes på, flere ganger. Vanlig butikkøl er litt vanskeligere, men etter trekvart kasse vil jeg tro de fleste er langt forbi salongberusetstadiet. Uansett så tror jeg at jeg får blackouts temmelig lett, uten at jeg nødvendigvis blir så veldig full.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke blackouts før jeg er kanakas møkkings, med andre ord, ikke før jeg har hylt i meg en helflaske Otard, fire Guinness (for å gjøre opp for det at jeg ikke spiste før jeg begynte å drikke), en halvliter hjemmelaget tyrker (90 %), brusdram (30/70 brus/vodka), og en flaske billig hvitvin på vorspielet. Dritings før vi nådde festen, hvor det ble inntatt enda mer brusdram, samt en del enheter karsk. Ble funnet i ørska på et jorde oppom festlokale, og sekken min, kameraet mitt, mobil og lommebok ble funnet rundt omkring i området eller hos andre folk. Ble selvfølgelig matet inn i taxi hjem noen timer senere, hvor jeg prompte spydde på dashbordet, ble truet med å bli satt av in the middle of nowhere, og våknet i senga mi veldig bakfull et par dager senere. Var så bakfull i noen dager til, og så var jeg på vannvogna i et halvt år.

 

Et par år senere gikk det mye enklere å få blackout.

Rett etter skolen shotta jeg en helflaske 90 % absinth kjøpt under disken i Praha på 10 minutter, og skylte ned med en helflaske Jäger. Blackout på 20 minutter, woop! Taxi hjem, 28 timer senere, fortsatt i klærne jeg hadde på meg før jeg blekka, og var bakfull i noen dager, men det gikk greit, siden jeg drakk likevel og alle følte seg jævlige og var kronisk bakfulle. Russetida ftw.

 

Skjønt, det er de eneste to gangene jeg har hatt blackouts. Og som nevnt har det vært sterke saker involvert.

Lenke til kommentar

Blacka ut èn gang etter å ha vært ram på shottinga og drukket mye forskjellige blandinger. Legendestatus blandt de som var til stede med meg etter å ha shottet mengdene jeg gjorde og kommet med gullkorn de i ettertid har kunnet sitere meg på, men ikke noe jeg ønsker å igjennomføre igjen.

 

Jeg hadde blandt annet svart svært krasst på tiltale fra en hyggelig herre på alder med min far.

 

- Ka e d som skinn sånn i auanj din frøken?

- D e allj amalgamen i teinnjer'n din som reflekteres!

 

Det hører med til historien at dette var en 40 årsdag og en familiefest, og at jeg ikke dukket opp på restfesten neste dag.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Som regel går det ganske rolig for seg når jeg får blackouts, og jeg sliter bare med hukommelsen. Andre ganger har jeg våknet/kommet til meg selv, kun iført dressjakke (KUN), på Singsaker og ikke visst veien hjem fordi jeg nylig hadde flytta. Det var forøvrig etter bare vin.

Lenke til kommentar

Jeg har også lyst på vin. :(

Eller noe skikkelig mørkt øl.

 

Eller bare drikke meg full på ett eller annet. Det funker det også.

Sjæl, når jeg bare er ferdig med litt debugging så er det rett fra jobb til butikken for noe kvalitetsøl som skal nytes i sola resten av kvelden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...